Gå til innhold

Noen med flere raske fødsler her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist gang våkna jeg kl 9.30 og da gikk vannet.. 3 timer senere var han ute... Og er litt spent på hva som skjer denne gangen, alle sier det kommer til å gå fort denne gangen også..

Noen som har erfaringer å dele??=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har samme erfaring som deg. Våknet av smerter i ryggen og magen. Etter 1 time skjønnte jeg at det var rier, og etter enda 45 min var ungen ute. Legen min mener det kan gå enda fortere denne gangen. Jeg vet ikke...

Skrevet

Første fødselen min var veldig rask. Våkna med rier om morgenen, ikke vondt eller noe. Fire timer etter var han født. Jeg var derfor veldig redd for at det skulle gå så vanvittig fort med nr to, at jeg ikke rakk fram. Men da det var igang skjønte jeg med en gang at det ikke var noe å stresse med. Starta på formiddagen, og jenta var ute til barne-tv. Jeg hadde fire timer totalt med nr 1, og fire timer aktiv fødsel (fra ca 4 cm åpning) med nr 2. Så egentlig gikk den fødselen senere.

Skrevet

Hei!

Da jeg fødte dattera mi for 3 år siden våknet jeg kl 02.25 av at vannet gikk. Ikke lenge etterpå startet pressriene. Kl 03.00 var hun født, på sofaen i stua!:)

Sønnen min, som er 5 år, ble født på sykehus, og hele fødselen med han tok ca 5 t. Startet oxo med vannavgang.

Spent på hva som skjer denne gang. Har 17 dager til termin.

Skrevet

har masse kynnere som blir verre ettersom termin nærmer seg. Kontakter føden etter tegningsblødning, har ca 3-4cm åpning ved ankomst til føden, ungen er ute i løpet av tre timer. hyppige rier som kommer tette.- Slik har mine tidligere fødsler vært, litt usikker på hvordan den fjerde blir...

Skrevet

2,5 timer med første... Blir spennende å se hvor lang tid det tar denne gangen.....

Skrevet

Så spennende å høre om dere alle=)

Skrevet

Flere kanskje??=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...