Gjest MMJ Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Naboen sin gutt står opp på natta, han klarer komme seg ut av babysenga.. så nå skal hun binde han fast... Synes det høres helt grusomt ut jeg.. han er jo ikke vandt med å bli bundet jo...
Gjest Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Tror kanskje hun kunne trenge noen gode råd,ja!? Stakkars unge...
Gjest MMJ Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 Trenger bare litt sånn "støtte" på mitt synspunkt her... så skal jeg si det til henne... Får helt vondt jeg.. Har jo sagt litt da... men hun sier det er så STRESS å legge han tilbake i senga om natta... Men det er jo bare noe så og si alle må igjennom...
Gjest Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 Ja,jeg har ikke tall på hvor mange ggr jeg har vært oppe og puttet jr. tilbake til sengs,sånn er det bare i perioder.Tror ikke det blir bedre med å binde han heller,ungen må jo få totalt panikk stakkar!
~sjiraff~ Skrevet 11. april 2007 #6 Skrevet 11. april 2007 Binde fast som med tau eller bruke babysafe?
Anonym bruker Skrevet 11. april 2007 #7 Skrevet 11. april 2007 nei og nei!! det går ikke ann!! samme om det er tau el babysafe..
Gjest MMJ Skrevet 12. april 2007 #8 Skrevet 12. april 2007 Hun ville bare binde han fast med et laken, hun gadd ikke bruke penger på sele sa hun.. Snakke med henne i går og da sa hun at han ikke hadde gått ut av senga... Håper bare ikke han gjør det mere så han blir bundet.
Singelmamma og banden Skrevet 12. april 2007 #9 Skrevet 12. april 2007 Huff det er jo grusomt! Jenta mi på straks tre har ligget i vanlig seng med sengehest foran siden ho var ett år, og klart det er litt styr i starten, men det er det for de fleste. Men å binde fast ungen, nei vet du hva!!!!! Stakkars unge!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå