Gå til innhold

Gått ut av dato:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svetter i tide og utide, får aldri tømt tarmen tilstrekkelig, finner ikke en behagelig ligge/sitte stilling. Puster og peser som en gammel alkoholiker etter 50m spasertur. JEG har gått ut av dato, snufs

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Daaakar! Fæle greier. Men men. Det går over. Forresten har du prøvd loppefrø for å tømme tarmen?? Fås på helsekost, virker nesten med en gang på meg! Faktisk virker havregryn med melk også på meg. Også siden felles skjebne er felles trøst, så sliter jeg også med ligge/sittestilling. Og sovinga. Og bekken og pust!

Skrevet

Snufs, takk for forståelsen, det er plaster på såret. Kanskje ikke så dumt å prøve loppefrø:) takk for den..

Skrevet

Linfrø er også virkningsfullt.

Kjøpte det på apoteket.

Jeg føler med deg.. Puster som en gammel mann etter mindre enn 50 meter jeg.. Og jeg har ikke mye å "dra" på heller..

Har bare vært veldig lite aktiv i det siste pga sm-og dermed ikke gått tur på etpar mnd..

Holder på å få åndenød viss jeg må gå et lite stykke....hehe

Skrevet

Det er fler av oss som har gått ut på dato... Sliter med samme problem. Bikkja titter rart på meg når vi er ute og går tur. Liksom: "herregud, som du somler.... Skal vi ikke gå lengre?"

I tillegg tror jeg at jeg må tisse hele tia. Våkner 40 ganger i løpet av natta for å presse ut 1 dråpe. Etter å ha drevet enorm akrobatikk for å komme meg ut av senga.

Åååååååååååååå, som jeg gleder meg til å få kroppen min for meg sjøl igjen :-)

Skrevet

He he, snakker dere om å gå 50m, kødder dere? Det lengste jeg har gått er bort til bilen de siste 7-8 ukene. Drikk rikelig og spis masse fiber for magen. Svettingen vet jeg ikke hvca man bør gjøre med, kle av seg he he. ligge/sittestilling sliter vell de fleste med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...