Gå til innhold

Hvor mye sover barnet ditt på rundt 6 uker...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns ikke min sover nok... Sovner ikke før i 23 tiden.. Våkner hver 2 /3 /4 time for pupp. Står opp 7.. sover ca fra 10 - 13 /14 - varierer.. og på ettermiddagen en times tid.. Dette er jo veldig lite.. - han sovner også bare til puppen, eller i vogna på formiddagen, Har prøvd å legge han i senga nå, der ligger han å prater for seg selv - så lenge det varer :)

Hvordan er dagene for dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du er heldig, jeg. min på 8 uker sover fra 21-2, og så våkner gullet hver 2. eller 3. time etter det. Sover så å si ikke på dagen. Kan hende en time to ganger i løpet av hele dagen/kvelden. Det går mye i bæring og amming.... gjeeeesp...

Skrevet

vil han ikke sove i vognen heller? Jeg må trille hele formiddagen når han sover da, så flaks for meg at det er så fint vær )

Skrevet

Nope. Vogna er et torturredskap virker det som. Kan ikke ligge i den, må vite...

Skrevet

Huff da. Men, du får legge deg kl 21, da får du hvertfall 5 timer sammenhengende søvn - og det er jammen bra :)

Så blir det nok bedre etterhvert skal du se.

Skrevet

Burde nok det, men jeg bare må ha litt alene tid. Være noe annet enn en smokk..

Skrevet

Sovet godt i natt ?

Johoo - for første gang sov han i hele 6 timer og 22 minutter sammenhengende :)

Føler meg så uthvilt. Våknet ikke av han men av min egen melkespreng.

Skrevet

Hei!

jo takk, sov faktisk veldig godt i natt jeg også :). Gullet sov fra 21-01, og fra 0150-0550! Var så mer eller mindre våken til klokka var 11, men.... Det var deilig å sove...

Håper på en tilsvarende natt i natt også, men kan godt tenke meg litt mere soving på dagen.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...