Gå til innhold

Jeg orker snart ikke mer....snufs

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er jeg deprimert , jeg elsker jo babyen min det er hun jeg lever for,

Men jeg hater livet mitt.jeg er misslykket! orket ingenting, stenger meg inne orker ikke gå tur, jeg går til psykriater men føler ikke det hjelper, hadde det ikke vært for min utrolig nydelige datter ja da hadde jeg tatt selvmord!

uten henne og samboeren så har jeg ingen venner, ingenting!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm hørtes ikke noe særlig ut nei,jeg vil anbefale deg å ta kontakt med legen din som kan hjelpe deg videre med å finne den rette som du kan prate med...

Skrevet

Off, dette var trist lesing!!!

Da syns jeg virkelig du skal tenke på datteren din og alt du betyr for henne...uten deg hadde hun ikke hatt det noe bra - du er mammaen hennes og hun er totalt avhengig av deg, vet du!

Du trenger mer hjelp - ingen tvil om det. Tror du er inne i en veldig ond sirkel som du trenger hjelp til å komme deg ut av. Har du ingen å snakke med utenom psykiateren? En mor, en venn eller helsesøster kanskje - som kan hjelpe deg inn på riktig spor igjen?

Off, håper alt vil ordne seg for deg og at du ser livet litt mer positivt!!!

God klem,

Skrevet

Hva mente du med "enda ett" anonym?

HI

Skrevet

Så søt du er mammaen til elias&emma:-)

Takk for trøstende ord.........

Skrevet

Bare hyggelig...bare så synd at ord blir så fattige i sånn en situasjon du er i =( Håper i alle fall du snart "er på beina igjen"!!!

Klem,

Skrevet

Du er ikke et null. Du er jenta di sin mamma! Tenk på det. Hun trenger deg, og hun vil alltid se opp til deg. søk hjelp og oppfølgning. dette klarer du!!!!!

hørtes ut som et innlegg her tidligere i dag, men jeg beklager det jeg skrev. Ble veldig redd for henne tidligere i dag og det var visst tull.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...