elly belly Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Hei alle med-gravide ) Jeg lurer på om dere har forslag til en fin vugge som jeg kan ha på stua den første tiden. Er litt forelsket i Leander vuggen, men har ikke lyst å ta hull i taket... Kan jo kjøpe "stativet" til den, men klarer man å vugge ordentlig da eller kommer den til å dunke borti? Og så er jeg på utkikk etter hvite, ENKLE møbler til jenta vår. Sprinkelseng, skap, kommode og stellebord Jeg liker ikke kruseduller og sånne ting, men rene linjer. Har letet litt på nettet, men ikke helt funnet det vi (les: jeg) vil ha... hihi. Setter stor pris på tips fra dere og fint om dere har linker. ) Klem
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Jeg synes Ikea har masse fine møbler med "rene linjer", slik jeg også liker det! Jeg skal ha en trehvit vugge til babyen min, den er under konstruksjon nå Var ikke akkurat mye hjelp i dette innlegget her kanskje men,........hehe;)
Enitsirk79 Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 Hei! Ville bare tipse om at hvis du bor i nærheten av et fengsel så kan du høre om de har trevare-verksted/utsalg. Vi har ihvertfall bestilt vugge til vårt barn på den måten. De lager mye fint.
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 heia. min far holder på å lage en enkel vanlig vugge som vi skal ha i stuen, skal male den hvit, for det er så fint:) liker ikke tre-hvitt:) også skal vi kjøpe hvite barneroms møblene på IKEA for de syns jeg er enkle og ikke miinst rimelige. vi skal ha sprinkelseng, to hylle, klesskap + sånn lite bord med to stoler, og det kommer på maks 3000,- lykke til;)
Tinden ruger på nytt gull Skrevet 12. april 2007 #5 Skrevet 12. april 2007 Stemmer også for IKEA - fikk sprinkelseng m/madrass, stellebord m/ underlag og kommode + litt småting for rundt 1700 kr. Storfornøyd. I tillegg får vi låne litt møbler fra svigers som mannen min og brødrene hans har hatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå