Gå til innhold

IZI SLEEP BABYSTOL..... Noen som har litt informasjon? :P

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen andre som har kjoept eller har tenkt aa kjoepe IZI sleep bilsete? :P

Jeg vurderer aa kjoepe dette setet ettersom man kan legge det til liggestilling.. skal reise en god del naar babyen kommer,.. for foreldra mine bor 2,5 time fra oss.. saa blir nok tur annenhver helg.. og mye kjoering. saa vil ha et skikkelig bilsete :)

Men noen som vet om dette setet er bra ? Har bare sett det en gang .. i farten.. og loeftet det. synes kansje det var ganske tungt? til et barnesete aa vaere? men saa har jeg aldri loeftet noe saerlig paa barneseter.. saa jeg aner jo ikke.. noen som vet ? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke så mye da, men.. Det ER veldig tungt, tror han sa 5 kg i butikken, og m en baby som brått er 5-6 kg blir d i alle fall tungt!! Man kan jo ikke legge ned seteryggen mens man kjører, så det blir da i så fall som avlastning når man har kjørepause. Med andre seter kan man ikke legge ned ryggen, men hvis du tar det ut av bilen kan du jo bikke det litt over slik at babyen blir hvilende på ryggen fremfor rumpa som den gjør når dere kjører, så derfor ser jeg ikke helt det store poenget i å legge ned ryggen. Det veier i alle fall ikke opp for at det er så tungt.

Legger også stor vekt på sikkerhet i bilen, og det må man betale for. Har vært på bilstolmarkedet i 6 år nå, og Acta Graco og HTS er de jeg tror mest på i alle fall!

Skrevet

ja maa kansje vurdere en annen stol. ble bare saa opphengt i den stolen.... men etter aa ha loeftet paa den saa merka jeg at den var ganske saa tung.. men i mitt tilfelle er det ikke noe jeg kommer til aa drasse paa mye.. saa jeg vet liksom ikke... Fant oxo ut nettopp at den bare kunne legges ned utenfor bilen..slik som du nevner.. jeg som var helt sikker paa at den kunne vaere i liggestilling i bilen.. ble skuffa der ja.. =(

Huff skal ikke vaere lett dette.. :P

Skrevet

Jeg hadde også tenkt å kjøpe dette setet, helt til jeg var i butikken å skulle løfte det. Jeg er ganske lav og bor i 4 etg uten heis, så det er nok uaktuelt at jeg skal klare å bære det når ungen vokser til.. Vi kommer i stedet til å kjøpe Maxi Cosi cabriofix, jeg syntes dette var veldig lett og praktisk. Men IZI sleep er veldig trygt da, så hvis du ikke skal bære det så mye frem og tilbake kan det jo hende at det går greit!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...