Gå til innhold

Hemorider... Noen som er plaget med det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt usikker på om jeg har fått det... Men tror det. Hva gjør dere for å få de bort? Har en "tapp" som jeg merket for ett par dager siden, som gjør litt vondt når jeg tørker meg der bak, noen ganger forsvinner den inn i endetarmen..

Har kjøpt salve på apoteket i dag, er den effektiv?

Huff, hadde ikke trodd at jeg skulle plages med dette da... Men, men...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke alene om det:) Høres veldig ut som hemorider. Jeg er ikke kjempe plaget selv, men det kommer og går litt. Pass på å undersøke preparatet du har kjøpt nøye før du bruker det, da jeg var på apoteket fikk jeg beskjed om at det ikke var så mye som kunne brukes av gravide.

For min del har det funket godt å vaske meg med varmt vann noen ganger om dagen, spes etter dobesøk. Da pleier det å gi seg etter noen dager, eller det gjør ihvertfall ikke vondt. Er flere andre kjerrinråd også, men viktigste er kanskje å ikke presse på når du er på do. "God bedring":)

Skrevet

hei..jeg er ikke en av de som er plaget..men merket jeg hadde en liten kul bak der forige uke eller no..da kjøpte jeg alcos anal og smører på etter dusjen på morgenen og før jeg skal legge meg..men vasker meg alltid først da..viktig..de første dagene klødde det veldig og svidde litt..men nå merker jeg den ikke i heletatt og den er ganske mye mindre..så regner meg at denne kremen virker.

Skrevet

Gjør heldigvis "bare" vondt når jeg kommer borti den da.... Den salven jeg kjøpte i dag, står den ikke skal brukes i svangerskapets 3 første mnd.. Jeg har 2 uker til termin nå, så da bør jeg være godt utenfor de 3 mnd da:-) Husker ikke hva den heter, og orker ikke løfte på flodhestræva mi å sjekke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...