lifa og Eline Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Så du hadde oppskrift på voksejakken til Nøstebarna. Kunne du tenke deg å dele den med meg også? Jeg har mail: [email protected]
Gjest mphs Skrevet 12. april 2007 #3 Skrevet 12. april 2007 Jeg har nå fått melding to ganger om at mailadressen din ikke tar i mot mailen fra meg. Kan du sjekke om den er rett eller om du har plass på siden?
lifa og Eline Skrevet 12. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. april 2007 Vet ikke hvorfor det ikke går, mulig det er fordi det er lenge siden jeg har brukt den. Har sendt deg en melding med en annen maile adr. den jeg vanligvis bruker men den vil jeg ikke oppgi her. Håper du orker å prøve en gang til. Så langt tusen ytakk for hjelpen.
lifa og Eline Skrevet 12. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. april 2007 Tusen takk skal du ha. Da er de bare å få overtalt svigermor til å strikke og velge farge. Skal strikke bukse og genseren i rillestrikk fra Nøstebarna men har store problemer med hvilke farger jeg skal strikke i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå