amanda69 Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Hei,vi tenker på å bo på disse stedene i juni med smågutta våre 1 og 3,5 år...noen som vet av egen erfaring hvordan de bostedene er?Takker for svar...reisefeberen er helt ute av kontroll i kveld..hihi.
Uglå Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 Hei, vi var på Koh Samui i februar. Vi bodde på Thai House Beach Resort, og vil absolutt anbefale dette hotellet på Lamai Beach. Mener at dette var et av de beste hotellene på stranden ifht. pris. Følte at det var veldig rent både på rommet og ved bassengområdet. Naboen har bodd på Aloha resort og de sa at det ikke var mer enn det måtte være. Big John kjenner jeg ikke til.
Zandra, fikk Jonas 7. feb Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 Big John ligger vel på vestsiden og veldig isolert til mens Aloha Resort ligger på Lamai - hvis jeg ikke tar helt feil - så vanskelig å anbefale ut i fra det ihvertfall. Kommer jo alt an på om dere vil ha en stille og rolig ferie og spise på hotellet de fleste dagene eller ha litt mer liv rundt dere og kunne tusle til forskjellige restauranter etc...
Vekt 75 Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 Hei. Jeg har ikke bodd på noen av de stedene selv, men her er en link hvor du kan lese hva andre som har bodd der mener om stedene. Ut fra bildene ville jeg valgt Big John. Var selv på Koh Samui med mann og 4 barn i mnd skifte jan feb 2007, men bodde på Maenam beach. Det er mange ting å finne på med barna. Sjekk siden vår www.bjordal.com. God tur
Vekt 75 Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 Hei igjen. Glemte å gi deg linken. Her er den http://www.r24.org/bjordal.com/samui/ppinternational/review/
amanda69 Skrevet 25. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. april 2007 Takker mye for svarene oppover på spm mitt:-)!Nå har vi bestilt på Big John 2 uker.Vi leier bil så da kan vi ta en tur,når og hvis rastløsheten blir for stor.Reiser 29 mai og blir 1 mnd..litt i Bangkok og resten på Koh Samui...må nok bo noen netter på Lamai også.Der bodde jeg for 15 år siden,tenker det har forandret seg..hehe.Men nå reiser vi med 2 små gutter på 1 og 3 år..og har en del nye kriterier:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå