Larvik får en til i mai-09 Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Er det noen som skal gifte seg 21 Juli 2007?
*_A_* Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Ja! Det er ikke så mange av oss... De fleste skal jo gifte seg 07.07.07... Hvordan går det med din planlegging?
Larvik får en til i mai-09 Skrevet 11. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2007 Tja....Føler ikke vi er kommet så langt. Bestemte at vi skulle gifte oss i januar i år. Hadde tenkt oss å få en dag i august men det var fult. Har bestilt kirke og selskapslokale for ei stund siden. Kjolen bestilte jeg i går. Invitasjonskort er nå kjøpt så de skal fylles ut til helgen. Sendt ekteskap- og forlover erklering i går. Maten blir bestilt i løpet av uka. Så nå er vel det viktigste gjort, tror jeg. Har sikkert glemt en million ting. Hvordan går det for deg? Har du kommet langt?
Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 Vi skal også gifte oss 21. juli. Det meste er i boks. Har sendt ut invitasjoner nå i påsken, og svarene kommer inn. Vi bestemte oss også i januar Fikk bekreftelse på bryllupsreisen i dag, så den er i boks Kjolen er bestilt. Meny skal bestemmes snart, musikken er i boks, og erklæringer sendes senest neste uke. (Dette ble rotete
*_A_* Skrevet 12. april 2007 #5 Skrevet 12. april 2007 Hei begge to:) Vi fant ut at vi skulle gifte oss i august, så vi har holdt på med planleggingen noen måneder lengre. Har så og si alt i boks (av det en kan ordne en stund før). MEN, tror vi må til å fylle ut og sende inn de skjemaene... Må ikke glemme dem! Ellers handler vi inn litt og litt til baren (vin og øl i sverige, sterkere i finland, pluss familiens taxfree-kvoter;) ) Larvik: Det blir spennende når du får kjolen:) Men det tar kanskje en stund? Hvilken "type" bryllup skal dere ha? Stort, lite, uformelt, formelt, hvilken meny osv...? Vi skal ha rundt 55 til middag, og inviterer ca 20 til kaffen. Tror det blir passe. Vi leier lokale, hvor vi selv ordner med mat og drikke. Vi skal ha åpen bar, og håper på en koselig fest, men ikke noe fyllekalas. Helgen avsluttes med kaffe på søndag hjemme hos mine foreldre, tror det blir koselig med en litt avslappet avslutning. Håper selvsagt på strålende vær hele helgen:)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #6 Skrevet 12. april 2007 Vi skal ha det over 3 dager, med en blikjentsammenkomst, bryllup og middag for tilreisende dagen etter. Vi blir vel ca 150, halvparten til middag, så resten til kaffe tilsammen, men tror ikke alle kommer pga ferie. Er på noen Harryturer her også, åpen bar her også. Har bestilt strålende vær jeg
Larvik får en til i mai-09 Skrevet 12. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. april 2007 '_A_': Håper kjolen kommer til uka. Har kjøpt den brukt.Vi skal bare ha et helt enkelt og uformelt bryllup. Skal sende innbydelser til helgen. Hvis alle kommer blir vi ca 45 stk. Men regner med at det blir noen som ikke kommer. Har familie som bor litt langt unna.
Larvik får en til i mai-09 Skrevet 12. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 12. april 2007 Hvor skal dere gifte dere og når på dagen??
Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #9 Skrevet 13. april 2007 Vielsen er kl 13, på hjemplassen min Sitter og hører på innmarsjen her nå. Gleder meg sånn...
mammatilsommeren Skrevet 15. april 2007 #10 Skrevet 15. april 2007 28 .juli her! Og vi er heldigvis godt i gang. Mangler kun kake og blomster nå....
*_A_* Skrevet 16. april 2007 #11 Skrevet 16. april 2007 Vi skal gifte oss i kirken på hans hjemsted. En ganske liten og intim kirke (plass til ca 100 stk). Dette vil ta sted kl. 12.30 Gleeeder meg:)
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 17. april 2007 #12 Skrevet 17. april 2007 Jeg skal:) samme dag som deg *larvik* gifter oss i moss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå