Gå til innhold

På fredag skal jeg på konsultasjonstime!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er kjempespent.. Endelig er dagen snart her, hvor jeg får en operasjonsdato, og får pratet med legen.. Jeg skrev et innlegg her tidligere om at jeg skal ta silikon osv.. for mine er så utrolig små etter amming... Ser mandig ut.. Håper jeg får det gjort før sømmeren:o))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.

Skrevet

Jeg skulle skrive lykke til:o)

Skrevet

Hm, blei nesten litt misunnelig her :)

Ønsker dæ lykke til, og tenkte å spørre dæ om du ikke kunne komme inn her igjen å fortelle ka legen sa/ sir?

Kunne og tenkt mæ silikon seinere.. Har tenkt på det i flere år, men utsatt og utsatt pga at baby ønske har vært så stort, og ville se korsen det gikk. No e babyen her, og det blir tvilsomt flere på oss.. Æ e såpass voksen no, og det va jo ett reint mirakel at det her nurket kom, i følge legan... Så ingenvits å tru at det slår til to gang :)

Men, lure litt på ka dæm gjør, kor ondt e det etterpå, kor lenge kan man ikke gjøre nåkka, og ka koste det.. ??

He he. Vil også gjerne høre fra dæ, ETTER at du har gjort det... om du e fornøyd, og om det e ille ondt o.l...

Trur nok det blir kjempe fint.

Puppa e fint!

For ikke å snakke om kor fint enkelte klær heng på, hvis det e nån puppa der å lage fasong... sukk .

Veldi masse lykke til.

Skrevet

Hehe..Tusen takk:o) Jeg skal ta på colosseumklinikken, og der koster det 27.000. Man må være sykmeldt fra jobben 1 uke, og ikke trening, eller stor aktivitet på 6 uker.. Men er visst kun den første uken det gjør mest vondt.. Og da får man nok av smertestillende uansett... Man kan velge om man skal sove helst eller få lokal bedøvelse under operasjonene.. Da ønsker jo jeg å sove helt.. Hehe.. Er litt pysete av meg, så spent selv ¨på hvor vondt det gjør.. Jeg skriver et innlegg når jeg er ferdig, jeg.. Kan jo skrive et på fredag om hvordan konsultasjonstimen gikk også.. Om hva de gjør der:O)

Skrevet

uff, lykke til!!

jeg hadde aldri turt å operert i puppene...hørres j..... vondt ut!

men jeg har heldigvis fine pupper foreløpig selvom jeg har fått 1 barn:-)

kansje etter 4 barn skal jeg vurdere det...ti hi

Skrevet

Må du betale 27 000 kr selv, eller blir det dekket av rikstrygdeverket?

Skrevet

Jeg skal betale det selv... Har ikke gått å sjekka om jeg får det dekket.. Men jeg tror ikke jeg hadde fått det, siden de ikke er "sååå" stygge liksom... Tror de må være ganske ille da egentlig.. En liten og en stor f.eks..

Skrevet

ååå så heldig du er:)

hadde jeg ikke vært så redd for oprasjoner, sprøyter osv skulle jeg gjort det selv..uten å ha nølt en gang

lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...