Gå til innhold

Lekker så innmari fra puppene........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med at det renner mye melk ut av puppene mine når jeg ikke ammer. Må ha en godt polstret bh samt tykke innlegg for at det ikke skal bli vått gjennom klærne. En ting er at det er veldig upraktisk - en annen ting er at jeg lurer på om jeg "mister" mye melk når jeg lekker sånn.... Noen flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det også sånn.

Har du prøvd medela ammeinnlegg? Hos meg holdt det faktisk med de under vanlig ammebh. De sugde til seg alt, utrolig nok.

Skrevet

Jeg syntes de ullinnleggene på Apotek1 var veldig bra da det stod på som verst. Husker ikke hva de het, men mener de var danske. Såvidt jeg husker, var det sånn de 4 første månedene, men ikke alltid like ille.

Du trenger ikke være redd for å "miste" så mye at det blir for lite melk. Grunnen til at det lekker, er at du har evig nok:-)

Skrevet

Hva med å bruke bruke brystskjell/ammeskjell? Slike melkeoppsamlere, så går ingenting til spille. Men det virker jo som du har nok. (Og skikkelig kraftig utdrivingrefleks) :-)

Chicco ammeinnlegg fra apoteket er forresten supergode. Suger opp masse, og holder på fuktigheten. Det blir sånn gelékonsistens inni, samme som i bleiene.

Skrevet

Jeg vil også kaste inn en anbefaling for Chicco ammeinnleggene, jeg synes de er supre. Lillegutt sover av og til i over 10 timer i strekk om natten og da er puppene ganske sprengfulle om morgenen, men har aldri opplevd lekasje eller noe irritasjon med de:)

Skrevet

Jeg vil også anbefale Chicco sine ammeinnlegg, de er kjempegode. Lekkasjene burde gi seg etter 3-4 mnd. Det har jeg fått beskjed om i hvertfall. Jeg lekker som ei sil, du mister ikke melk, men du øker nok melkeproduksjonen noe siden litt tømmes ut så produserer du mere:-)

Skrevet

Jeg syned Medela sine er enda bedre enn Chicco innleggene.

Jeg lakk mye om natten frem til snuppa var 7 mnd. Men har sluppet unna på dagtid.

Skrevet

Gir også mine 10 poeng til Medela sine ammeinnlegg. De suger opp alt - og du blir ikke kald eller våt. Du skriver ikke hvor gammelt barnet er - men det regulerer seg etterhvert. Men gode ammeinnlegg er viktig - også for å unngå betennelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...