Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du fornøyd med BarnetMitt.com eller savner du noe her? Hva da? Hva kan vi gjøre for at det skal bli bedre her?

 

Jeg er stort sett fornøyd, men i blant er det litt vel folketomt her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes Barnet mitt er bedre enn Din baby, syntes det er mer aktuelle forum her. Men skravlesida er nok ikke den sida jeg er mest aktiv på her.

Skrevet

fornøyd egentlig. Kunne vært litt mer liv her, men egentlig greit at ikke alle har "oppdaget" oss ;)

Litt deilig å slippe å lese gjennom mange sider for å finne det en har skrevet noen dager siden. Er nok innom et par ganger i uka, og da går det an å se gjennom det nye på de forum jeg bruker (mellom 5-8 "faste", men ser på de andre litt sporadisk)

Seriøse svar og god tone her. Håper det fortsetter. Hører ikke til DB lenger "offisielt", men hender jeg spør om ting der på skravle hvis jeg vil ha svar fort (ala hvor finner jeg det, og alle dumme bagateller jeg lurer på... hehehe)

Tror ikke vi som er her har den samme "skravlebehovet" som på DB hvis dere skjønner. Ser det bare på hvor lite jeg bruker msn nå i forhold til da minsten var nyfødt, da hadde jeg en gruppe som hette DBere på msn... Den ligger her enda, men sjelden brukt (selv om det var mange koselige damer altså!)

 

Savner jeg noe... tja, vet ikke helt,

Bli bedre...tja, må kanskje være å "invitere" andre hit (men ikke alle og en hver...hehe, vil ikke ha alle kranglefantene, selv om vi godt kan diskutere)....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...