nr 3 på vei;) Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 hei... jeg bare lurte på hvordan en vet eller merker at slimproppen har gått? bør en ringe føden da eller bare venter man på at andre ting skal skje?
Anonym bruker Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 DU merker når slimproppen går. Min slimpropp gikk 2 uker før gutten ble født Har din gått da eller?
nr 3 på vei;) Skrevet 11. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2007 nei ikke som jeg har merka... så jeg håper jeg merker når den går...
Gjest Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 jeg merket det da den gikk på meg på lørdag.. var en svær slimete og seig klump i trusa og så kom det mer ut da eg tørket meg.. hehe.. sitter å venter på baby nå hihi.. ikke skjedd noe forløbigt. hehe.
Gjest Skrevet 11. april 2007 #5 Skrevet 11. april 2007 Du trenger ikke ringe føden hvis slimproppen går så lenge du ikke har rier i tillegg. Slimproppen kan gå mange uker før fødselen starter, men den kan også gå når riene kommer igang. Slimproppen kommer ofte som geleklump med litt blod i seg. Hele kan komme på en gang, eller den kan komme i flere puljer.
Xenaen Skrevet 11. april 2007 #6 Skrevet 11. april 2007 Og jeg har født to barn, men aldri sett en slimpropp, Blir ikke å se etter den denne gangen heller. Man trenger ingen tegn i uker og dager før, av og til bare starter fødselen med rier. Ferdig med det!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2007 #7 Skrevet 11. april 2007 Slimproppen kan gå opptil 6uker før fødselen starter. Du trenger av den grunn ikke ringe føden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå