Maud Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 I dag er jeg tom og trist. Fortalte jo i påsken om ham som valgte å avslutte livet sitt. I dag var det begravelse. Det var så flott og så trist på en gang. En fantastisk prest som har vokst opp med ham og som snakket så flott om hvem han var, hva han sto for og hva venner og familie har sagt om ham. Det var så sterkt og vakkert. Flott musikk og sterk stemning. Nå er jeg tom, sliten og trist. Dessuten mange porsjoner kvalm... Minstemann ligger i senga og roper, håper han sovner snart så jeg også kan legge meg.
Gjest Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Huff ja sorgen blir veldig annerledes når det er en som selv velger å reise... Skjønner at du føler tomhet, det blir mange følelser på en gang på en slik dag. Fint at det var en "vakker" begravelse iallefall... Du får legge deg tidlig, søvn hjelper...... God klæm fra meg!
Superlis Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 Godt denne dagen er over,tøft dette!!!! Klem!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 Skjønner du føler deg tom og trist......Det blir veldig spesielt når noen velger å avslutte livet selv.....det er vanskelig å forstå, sikkert veldig mange delte tanker under begravelsen også, når presten/vennen bruker de store ordene, og alle vet at han alikevel tok det valget han gjorde......underlig og rart.....trist og vakkert.......mange følelser på en gang..... Håper minsten har sovnet nå, og at du får deg en hel natts søvn. Det hjelper litt.... Klem fra meg
Trollmora Skrevet 12. april 2007 #5 Skrevet 12. april 2007 Hei på deg Håper du har fått en god natts søvn og formen er litt bedre. Begravelser triste uansett, men når det er noen som har valgt bort sitt eget liv blir det sikkert veldig ekstra sørgelig. Bra da at du sitter igjen med en god følelse og at det ble en verdig avsluttning på et trist kapittel.
Gjest Skrevet 12. april 2007 #6 Skrevet 12. april 2007 heisann maud. håper du fikk sove i natt.jeg leste innlegget ditt i går,men klarte ikke svare på det.ting ble for tøft...kjenner følelsene raser når jeg leste hvordan livet tok slutt.venninna mi som døde her for litt siden,gjorde akkurat det...valgte å avslutte selv.håper du har det litt bedre i dag.og at du tar vare på deg selv. "klemmer på"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå