1+1=2+1+x Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Jeg bare lurer på en liten ting ang. vondt i ryggen. Vet jo at det er vanlig med vond rygg når man er gravid - noe jeg også har. Men trodde dette gjaldt nedre del av ryggen. Har nemelig kun vondt i øvre del av ryggen, mellom skulderbladene. Noen andre som har det slik? (m.a.o kan dette relateres til graviditet?)
VinterSol+2 Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 hm, jeg har ofte det.. kan minne litt om luftsmerter, på en måte, bare at de er bak i stedenfor forran, om du skjønner? Sitter iallefall med sånn vondt nå, ikke noe deilig! Men ja, du kan ha vondt over alt, antagelig så skyver du hoftene for langt frem når du står og går, feks, sånn at tyngdepunktet blir forskjøvet, og så belaster du kroppen feil.. prøv å gå som om du går på høye hæler; trekk til deg magen og skyv hoftene bakover, lissom.. se om en dag eller to med det hjelper..
Anonym bruker Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 Det kan jo være at du er anspent nå i forbindelse med at du er gravid. Det er jo slik at man sover jo ikke like godt etterhvert som graviditeten skrider frem, kanskje du ligger annerledes om natten.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 Hei... jeg har nesten ALDRI vært plaget med ryggvondt, men den siste uka har jeg begynt å få det. Klarer ikke sitte lenge før ryggen verker, hverken i sofa, bilen eller Go'stolen. må hele tiden ha pute i ryggen i tillegg. + at jeg får vondt i ryggen om natta. Har BL så dette er ikke det samme, den sitter jo lenger ned, men denne rygg vondt'en ligger ved skulderbladene. (er 35+1)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå