semilie:)Fødeklar Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Føler meg slapp, og har ikke helt blitt kvitt vondt i halsen og kløe i ørene siden jeg var skikkelig forkjøla for en måned siden. Er så lei av å være sliten.... Måtte bare dra fra jobb i dag, svetta og ble stressa av mindre. Flere som sover dårlig å ikke føler seg 100 % her? Må bare klage litt,selvom jeg egentlig har hatt et fint svangerskap så langt. Er i uke 33, kan man egentlig få en sykemelding fordi man er såå trøtt og sliten. Synes jo litt synd på gubben og de andre unga her hjemme-samtidig synes jeg det liksom er litt pinglete å sykemelde meg, jeg kan jo gå og jeg dør jo ikke-men jeg skal jo fungere litt hjemme og.. tar i mot gode råd med TAKK.
Gjest Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Ja man kan sykemeldes fordi man er sliten i svangerskapet. Det er ikke bra at mor sliter seg helt ut..Det er vanlig at man sover dårligere mot slutten og da blirman mer sliten. Ta deg en tur til legen du og snakk med han/hun. Be om at de også sjekker blodprosenten din hvis det er en stund siden sist. Kanskje den har sunket og at det er noe av årsaken til at du er sliten. Det kan da bedres med inntak av jern - men du bør ikke ta jern uten å ha snakket med lege/jordmor først.. Håper du klarer å få litt mer overskudd slika t ikke de siste ukene dine bare blir et slit!!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 Sjekk blodprosent og jerninnhold i blodet, kan jo være at du trenger jerntilskudd. Ellers er jo de siste 2 mnd, gjerne litt mer slitsomme, da man jo begynner å bli tung.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå