Gjest Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Når begynte barna deres å krabbe, reise seg og gå? Og si mamma og pappa? Har ei jente født 2 mnd fortidlig, hu er 9 mnd men bare ruller seg over på den ene siden og sier papp og mamm.
har en liten spire i magen min Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 gutten min er 10 mnd, kom 3 mnd før termin! Han sier mamma og pappa, men tror ikke det er bevist! Ellers, så ruller han seg til begge sidene, å er på god tur til å sitte selv. Vi sliter litt med venstre arm, den henger ikke med.. Ellers er han helt perfekt ) Så, det kommer vel etterhvert.. )
Gjest Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 Oki. takk. Emma sitter ikke hu heller men er vel ikke så lenge.. det kommer når det kommer. hehe.
Larvik får en til i mai-09 Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 Sara er født 5 uker før. Hun ruller seg fra rygg til mage og tilbake igjen. Sitter alene men greier ikke å sette seg opp selv. Sier bare blablabla. Står ved at vi holder henne. Synes det går litt terigt men sån er det vel å ha "minibabyer".
Slank bakfra :) Skrevet 12. april 2007 #5 Skrevet 12. april 2007 Tøtta mi er 2mnd prematur og dysmatur så det holdt. Usle 1,2kg et par dager etter ks. Har ved hjelp av ei knakende god fysiodame trent bøttevis av timer hver dag, og det har hjulpet. Alt ukorrigert; Spesialkrabba på sin måte 6mnd Sto oppreist med støtte 10 mnd Gikk/slepte seg rundt bordet 11mnd Gikk rundt bordet 12mnd Rømte ut av matstol 15mnd Sto oppreist midt på midt gulvet uten støtte 16mnd Var treg og gikk først når hun var 17mnd Har sagt mamma, dæ, borte og sånt fra hun var året.
Verdens tøffeste mamma Skrevet 12. april 2007 #6 Skrevet 12. april 2007 Jenta mi er straks elleve mnd ukorr. Født uke 32+1.. Hun kan hverken krabbe eller gå enda.. Kommer seg ikke noen sted.. Sitter som en prest og kan rulle men ingenting mer..Og så må det vel sier at hun hater å ligge på magen.. Og da mener jeg virkelig hater også altså! Hyler!!! Vi skal til fysioterapaut for sjekk nå.. Ble fortal at det ikke var noe å bekymre seg for men vi får nå sjekket henne likevel.. :-)
Gjest Skrevet 13. april 2007 #7 Skrevet 13. april 2007 jenta mi var 2 mnd prematur, sier nei, mamma og pappa, men det er ikke bevisst tror jeg... er nå 1år og 2mnd.. ellers lærte hun å stå i påsken og fikk sin første tann oxo da :-) Jenta vår spiser mega mye og er innenfor normalen nå :-)
-*MARTINA*- Skrevet 14. april 2007 #8 Skrevet 14. april 2007 Åle: uken før 1 års dagen Krabbe:En mnd senere Si mamma og pappa:rundt 10 mnd sitte:1,5år gå: 23mnd Gutten vår er født 16 uker før termin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå