Anonym bruker Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Det er vel egentlig ikke tilrådt før barnet kan sette seg opp selv uten støtte, men det er jo ganske sent...? Har inntrykk av at de fleste begynner før. Det gjorde iallefall jeg, da poden var 6-7 måneder gammel.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Begynner nok ikke med en slik stol før poden kan sitte selv,er livredd for å ødelegge ryggen hans jeg.
mammaentiltrulte Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 var å hentet stol til henne i går. har begynt å bruke den i dag er akkurat fylt 6 mnd. grunnen til at vi har begynt å bruke den så tidlig er at hun nekter å sitte/ligge i vippestolen sitter ikke nok i den prøver å reise seg opp. siter kun i den mens hun får mat , maks 15 min av gangen godt oppstøttet av en dyne
kvirrevirrevitt Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 Vi skal begynne nå snart.. -Nærmer seg seks mnd(prøver å drøye litt til). Må jo se det litt an på ungen, klrer de ikke sitte i det hele tatt, så må man selvfølgelig vente... Vår sitter veldig bra, og er ikke fornøyd med å spise i vippestol, -ligger for mye Tror ikke det er så mange som begynner før seks mnd.
Gjest Skrevet 11. april 2007 #5 Skrevet 11. april 2007 Kjøpte en genial en fra cam vi.. ryggen kan legges ned til nesten liggestilling og vippes opp, alt etter alder.. kan også heises og senkes.. liten sjangs for at den vipper, den har hjul med lås og kan slåes sammen.. Brukte den når knerten fikk smake grøt ca 4 mnd gammel.. SUVEREN! (men litt dyr da..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå