Anonym bruker Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Jeg har et kne som ikke er helt på nett. Det er ikke veldig hovent. Det kjennes ut som noen har tredd en altfor stram strømpe over kneet. Jeg har store problemer med å gå trapper, både opp og ned, og å sitte på huk er umulig. Pga denne "strømpen", men også det at det gjør innmari vondt da. Vondt lissom på utsiden av kneet, og litt under kneet, og så har jeg stikkende smerte på innsiden.Ikke noe spesielt vondt å stå på beinet til vanlig, og går tilnærmet normalt når jeg går. Noen som har anelse om hva det kan være?
Anonym bruker Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Vil jo ikke skremme deg unødvendig, men det kan jo være blodpropp? Er kneet rødt? Eller det kan være senebetennelse? Dette blir bare gjetting, så det beste er jo om du kommer deg til legen slik at du får en skikkelig vurdering av kneet! God bedring!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 Off ja, må vel tusle meg en tur til legen. Men er så innmari kjipt viss det ikke er noe gærnt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå