Gå til innhold

kan jeg være gravid?


kanskje gravid???

Anbefalte innlegg

hadde IKM på lørdag 08.04 men har enda ikke fått mensen. tok en test i går, men den var negativ. (det var en slik test man får på helsestasjonen gratis som viser to streker hvis man er gravid). har hadde litt mensmurringer for to dager siden, men det er gått over nå.

håper på svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv gjerne en digital test for å sammenligne, jeg har prøvd begge deler og synes den var sikrest. Lykke til!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er en digital test? har hørt at de billige testene kan være mye dårligere enn de man får kjøpt på apoteket. :) men får bare vente og se hva som skjer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg brukte slike billige tester i begynnelsen når jeg ventet mens, og fikk en supersvak teststrek. Og den kom ikke frem før det hadde gått noen minutter. Testet i flere dager med samme resultat, og ble veldig usikker. Kjøpte da en clearblue test som helt tydelig viste GRAVID:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg brukte CBdigital test denne gangen,jeg synes de er greiest for der står det enten ikke gravid eller gravid,så slipper jeg å lure på om det er en svak skyggestrek der. Jeg kjøpte en pakning med 3 i fra billige tester. Jeg trodde jeg skulle få mensen denne gangen,men da jeg tok test i dag så var den positiv. Jeg testet på dag 33 etter mens,jeg har vanligvis sykluser på 30-33 dager. Jeg hadde vondt i korsrygg,ofte på do og søthunger,typiske mens tegn for meg,hadde også stikninger i magen. Det var sånn forrige gang jeg ble gravid også,trodde mensen skulle komme,men nei det ble en positiv test istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tok det lang tid fra du bestilte til du fikk dem? :)

er i dag 33/34 dager siden siste mens dag. er litt usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...