Anonym bruker Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Skjønner lite...noen snakker omkoking av smukker...s.elv har jeg hørt om foreldre som mister sutten på bakken, som skyller den i kaldt vann og "renser" den med eget spytt....altså begge ytterkanter....er det menigen at man skal koke suttene...hvor ofte da? Hver gang sutten har falt ned på bakken....?Eller hver gang fremmede menneskehender har tatt på smukken? Skjønner ikke noe nå, jeg... *hjeeelp*
Sina-mor...;-) Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Holder med å koke den en gang hver dag mener nå jeg. Skyll den godt hvis den faller på bakken. Må ikke bli hysterisk med å sterilisere alt til en hver tid. ;-)
bolla pinsvin Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 Koker dem i 5 minutter før bruk, skyller i vann hver dag.Koker bare hvis den faller på bakken ute
Blackstar Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 Jeg koker suttene hver kveld. Resten av dagen skyller jeg de bare i vann. Detter de i bakken ute, bytter jeg den ut med en ny. Har et lager her hjemme hehe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå