Gå til innhold

Man skal høre mye....


Anbefalte innlegg

Skrevet

En ny liten perle fra dukken. "Hva gjør du mamma?" "Jeg bare prøver å spise litt vennen." "Åh? Har du ikke tenner?".

Holdt på å knekke sammen!

Og idag....ved middagsbordet: "Vil du ha flatbrød vennen?" "Nei" "Er du sikker vennen? Det er kjempegodt! Jeg vet du liker det, du har spist det før!" "Jaaaa, jeg VET det er godt, men JEG skal ikke ha!!"

HAHAHAHA....IKKE særlig veslevoksen liksom....endte med at hun spiste ca. 10 flatbrød...hihi:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...