Mamsen86 Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 PLUTSELIG, helt ut av det blå liksom, så får jeg en melding hvor det står; Jeg har snakket med adv, hun kontakter deg. Javel..?! Har jeg spurt eller din klyse?! Faen as.. Innimellom så får jeg så stygge tanker når det kommer til den gutten der! Skumle ting jeg gjerne skulle ha gjort med han.. Soper!!!
=Mina min og mej= Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 ehm...? hva? bare sånn helt uten videre?
Mamsen86 Skrevet 11. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2007 Ja altså, etter at HAN truet med å ta hun med til hjemlandet sitt - eller SENDE henne dit mens han er her i Norge, etter at HAN har gitt faen nå i en god stund, etter at HAN, HAN, HAN.. Jeg har gitt og gitt og gitt og gitt, BARE dritt tilbake. Så sier HAN noe sånt..?! Helt uten grunn!!
=Mina min og mej= Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 noen ganger kan man lure på hva som gikk av oss når vi presterte å ha oss m disse mannfolka.. antageligvis er det nok bare tomme trusler. Håper virkelig det:) sender deg en klemmeklem:D
Mamsen86 Skrevet 11. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. april 2007 For å si det sånn - jeg vet virkelig nå hva det vil si å være "blind av kjærlighet", for herregud for en type han egentlig er..
Anonym bruker Skrevet 11. april 2007 #6 Skrevet 11. april 2007 Du må seriøst passe deg.. Han kan være farlig for både deg og datteren din, mange skjønner det ikke før det er for seint.. Det finnes såå mange historier om barn som har blitt kidnappet, spesielt til pakistan. En ting er at han er en tulling, men en annen ting er foreldrene hans som sikkert vet at han har fått en datter, de er sikkert enda mer blåst i hodet og tro meg, han lar seg styre av foreldrene sine.. Typisk for utlendinger for de har sinnsykt mye respekt for foreldrene sine uansett hva de sier. Så hvis de sier at de vil ha med hans datter til hjemlandet så kommer de til å gjøre alt for å få det til. En av grunne til at han tok farsskaps test var nok for å kunne bygge en mer solid sak mot deg, hvis det er snakk om at han vil ha mer ¨ansvar¨ dvs ta hun med til hjemlandet sitt.. Måtte bare lufte tankene mine, håper jeg ikke sa noe som du ikke likte.. Håper bare at alt går din vei:) Koos
Singelmamma og banden Skrevet 12. april 2007 #7 Skrevet 12. april 2007 Er dette han som trenger samvær for å få oppholdstillatelse? Jeg sier som anonym, du burde virkelig passe deg, noen av dem (ikke alle selvsagt!) er ikke riktig navla oppe i hodet - kulturen deres sier noe ganske annet enn vår, og ja, foreldra hans er sikkert enda verre...
Mamsen86 Skrevet 12. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 12. april 2007 Hehe, nei han trenger ikke samvær for oppholdstillatelse.. Han er norsk statsborger. Joda, jeg vet at man må passe seg - absolutt. Selvom en del av meg syntes at det virker helt for.. Ja.. Urealistisk! Men (!!) det betyr jo ikke at jeg ikke tenker på det, liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå