mari~m/ lillebror. Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 hvordan kjenner dere sparkene? dette er min tredje baby, og denne gangen er det helt anderledes. kjenner ingen spark opp mot ribbebeina, men mer mot sidene..
Gjest Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Babyen min ligger i seteleie, desverre. Jeg har hele tiden kjent spark nederst i magen, veldig langt nede, og bra med spark på siden, men langt nede på magen. - Mot ribbena kjenner jeg bare hodet hans, og det til gangs om dagen. Begynner å bli trangt, og noen ganger tar han spenntak og skyver hodet langt opp i ribbena mine, så jeg virkelig må reise meg opp for at det ikke skal være for vondt.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 Jenta mi satt og "hoppet" på blæra mi, slik føltes det ihvertfall ut.
(Muskat) Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 Her er det akkurat som om han kiler meg i lysken. Er mye spark til sidene også, kjenner nesten ingenting ovenfor navelen, bortsett fra når han strekker på seg. Da får jeg jammen meg halsbrann...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå