Gjest Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Trodde de hadde det over alt jeg. Jeg har vertfall bodyer (fra tidligere) i str 98-104, så da må de jo finnes i 92. Sjekk på exit, hm, cubus, kappalh ol om du har de i nærheten. Visst ikke kan du jo finne de i ellos og andre kataloger (på nett)
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 12. april 2007 #6 Skrevet 12. april 2007 jeg har kjøpt noen bodyer i str.92 på Cubus... noe på Spar Kjøp og Babyshop... hamstra inn for ei god stund siden! ,o)
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 13. april 2007 #8 Skrevet 13. april 2007 Jepp. Jeg har leitet meg tussete etter halvermede bomullsbodyer som kan brukes som "undertrøyer" under gensere til våren og sommeren i str 98. Sønnen min bruker bruker 86 og 92 til vanlig, men jeg kjøper ganske store bomullsbodyer siden de krymper såpass mye i vask. Men til saken: jeg fant hvite bomullsbodyer på Baldrian.no i str helt opp til 98. Forhåndsbetalte på nett, og fikk de i posten etter noen dager. Har ikke brukt de enda, men de virker som de er i god kvalitet! Eller så har "Barnas Boutique" bodyer i store størrelser (vet ikke om denne kjeden finnes utenfor Bergensområdet). Har også funnet på cubus, men det er sjeldent jeg finner de der. lykke til:-)
Vekten 78 Skrevet 13. april 2007 #9 Skrevet 13. april 2007 Jeg har handla en del bodyer i 92 av de 3 for 2 på Lindex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå