miaminmia Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Vi vil gjerne skrive det litt morsomt, men vet ikke hvordan. noen som kan hjelpe litt? vil også prøve å få inn at vi ønsker oss penger til bryllupsreisen isteden for sausenebb og hardanger bestikk(vi har vært sammen i 6 år og har 2 barn så vi har overhode ikke brukt for slike ting) noen som er flink å flette sammen noe bra??
Lille jente Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 Her er kanskje en idè til noe du kan bruke: To hjerter banker i takt kjærlighet for hverandre vakt. Nå papir på det vi vil ha og i ... kirke kl. 1500 si ja. Vi et kjærligt løfte vil gi og ektemann og hustru vil bli. Håper dere veien 07. juli kan finne da vi våre hjerter sammen vil binde. Tid etter kirke dere må reservere da vi en middag gjerne vil servere. I ... kl.1800 til litt fest med mat og ”brus”. Det glede oss meget at se dere vil da familie & venner på dagen skal til. Hjertelig velkommen! Kari & Per S.u. innen 1. mai 2007
Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #3 Skrevet 12. april 2007 den var fin..=) kansje vi skal bruke den.. også fra kari og per da.. tihi det heter svigerforeldrene mine=)
Lille jente Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 hahaha..ler meg i hel, jeg tenkte å skrive Ola og Kari Nordmann, men syntes det var Per sin tur nå! Passet jo bra! Håper jeg kunne hjelpe deg litt ja, skal bruke denne teksten selv, så har blitt enig med sambo om at den var fin, og mamma likte den også veldig godt.
*Ametyst81* Skrevet 13. april 2007 #5 Skrevet 13. april 2007 Det hendte de dage, at Kari hun sagde,: " Kalle vil du være min?" " Thi' dersom du sier ja, vil jeg altid være din." Derfor kan Dere nok forstå, at Dere til ...............kirke må, for det er her, vielsen kl. ........, mellom Kari Li & Kalle Svendsen, skal stå. Når begge hjerter er i samme pakt, og presten sin hånd på verket har lagt, må Dere hjelpe, i ( sted)............, dato ......... med riktig å feste, Så denne dag blir en av Karis & Kalles de beste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå