Gjest Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 tulla mi hadde (har litt enda) tørre kinn etter at hun hadde hatt noe utslett.. bruker aderma kremen,synes den er super.
Murmeline Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 Er det decubal den heter da tro? Knallrød tube. Repair-krem. Prøvde fet Locobase først, men den bare fikset utseende, den helet ikke huden.
Gjest Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 hvilken aderma? det fins flere typer. Jeg bruker aderma sensitiv skin (blå tube) når hun har sår stump. har ikke prøvd den på kinnene. hun er bare tørr, det er ikke noe sår eller utslett. det har kanskje noe å for innholdet i kremen?
nutri Skrevet 11. april 2007 #5 Skrevet 11. april 2007 Aderma exomega er god til hele kroppen evnt Aderma skin care hvis bare til ansikt/små områder. Ellers kan jeg anbefale Miniderm og Unguentum M fra apoteket. Lette gode kremer som trekker godt inn og bevarer fuktigheten godt. Uten parfyme. Begge kan også brukes på såre brystvorter.
Gjest Skrevet 11. april 2007 #6 Skrevet 11. april 2007 Takk for svar. Har notert forslagene og skal tusle på apoeket i morgen. Men jeg tar for øvrig gjerne imot flere anbefalinger
Gjest Skrevet 12. april 2007 #7 Skrevet 12. april 2007 Heia.. Da vil jeg anbefale A-krem. Den er super til tørre kinn. Er egentlig veldig god å bruke til hele kroppen. Du får den på apotek og helsekost butikker. Husk å smøre minst en halv time før du går ut om det er kaldt slik at vannet fordamper.
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 12. april 2007 #9 Skrevet 12. april 2007 vi bruker babyolje eller a-creme.
LadyLuck & Skrevet 12. april 2007 #10 Skrevet 12. april 2007 husker ikke navnet.. men bruker en blå og hvit metalltube vi fikk anbefalt på sykehuset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå