Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 27, men føler meg høygravid. Magen ser ikke spesielt stor ut.

Føler jeg blir mett av ingenting og det er tungt å bøye seg. Føles rett og slett ut som jeg sprenges snart!

Er det vanlig å føle det slik så tidlig da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så har jag det oxo..speciellt på kvellen. : ) Er gravid i uka 24

Skrevet

ja har det også sånn.e i uke 26...føle det e tungt å puste,å bøye seg...hehe...å reise seg fra en lav sofa...hehe

Skrevet

Eg er i uke 28 og føler meg også helt sprengt!! Og verre skal det bli:)

Skrevet

Er uke 22 og allerede i noen uker har jeg følt meg sprengt. Spesielt ut og inn av bil, i trapper og bøye seg ned..

Skrevet

Jeg er 24+6 i dag og føler meg sprengt jeg også!

Spesielt hvis jeg har spist middag e.l........da føles det som om det er nummeret før magen sprekker......selv om jeg overhodet ikke har spist mye!

Skrevet

Ja, jeg er i uke 26 og føler meg veldig stappa.Klarer ikke å spise så mye av gangen, er slitsomt å bøye seg og rett og slett litt tungt, ja.. rart.. Stakkars oss i 9. mnd! hehe. :0)

Skrevet

Jeg er også i uke 27 og føler meg likedan. Jeg har i tillegg hatt kynnere store deler av dagen - får så vondt i ryggen av det og klarer ikke å finne på noe som hjelper....

Skrevet

Er bare i uke 25 å følger det helt likens.. så tipper det er meget normalt...:)

Skrevet

Er i uke 21 og syns der er veldig opp og ned. Men det er FLAUT å stønne når man knyter sko el.l syns jeg altså.. hehe - noen ganger blir jeg fort mett, men jeg trur det avhenger litt av hvor h*n ligger

Skrevet

Je er i uke 28 og jeg føler det akkurat som deg. Føles nesten som jeg til tider skal sprekke he he venter i spenning påhvordan jeg har det mot slutten .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...