Anonym bruker Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Ja, når er det, egentlig?(Og hvem arrangerer,kommunen?Andre?Hvor lenge varer det og hvor mye koster det?)
Lindis har blitt stolt mamma.. Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 finns många som arrangerar det, jag går på badenymfene. kostade 1200 för tio ggr. började när han var 9 veckor... men man kan börja från 6 veckor om de väger över 4 kg tror jag... kolla på badenymfene.no där står det lite info...
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 Der jeg begynte i dag med min lille sier de minst 6 uker og over 4 kg,men de anbefaler helst fra 3 mnd alder.De mener de er for små før det. Ser en annen plass at de sier at babyen kan begynne med en gang og hvis mammaen ikke kan gå i baseng rett etter fødselen pga renselsen og slike ting,kan bare pappaen og barnet gå,så jeg vet ikke hva som er rett.
Gjest Skrevet 11. april 2007 #5 Skrevet 11. april 2007 her er det 6 uker. og det koster 750,- for 8 ganger.
Gjest Skrevet 11. april 2007 #6 Skrevet 11. april 2007 Jenta mi var en uke ifra å være 3 måneder og det var bare såvidt hun fikk være med fordi "aldersgrensen" der er 3 måneder. De andre babyene var 5 og 6 måneder når de begynte. Så det er ulik praksis ulike deler av landet. Her koster det 1500 for 12 ganger. Sjekk med alle bassengene der du bor, der får du info.
Tita&Tage Skrevet 11. april 2007 #7 Skrevet 11. april 2007 Vi begynte da hun var 2 måneder. Vi går i den kommunale svømmehallen og det koster 90 kr pr gang. Ikke noe forpliktende å gå flere ganger, da man bare kommer og går når man vil. Babysvømmingen varer i en time, men de med små babyer går gjerne etter 15-20 minutter. Vi som har ei på 9 1/2 måned er hele timen...
Gjest Skrevet 11. april 2007 #8 Skrevet 11. april 2007 Norsk Livredningsselskap arrangerer..kommer jo litt an på hvor man bor i Norge, men nettsiden er iallefall www.baby.livredning.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå