2 gutter og 1 jente Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Jeg var hos jordmora i dag, og hun ville skjekke om hodet til beibien va helt festa, saa hun putta en finger inn. Saa sa hun, ja der er hodet hans...jeg kunne ikke tro det jeg at det var mulig aa kjenne det saa kort inn....hun dytta litt i huet paa beibien og sa at det ikke var helt fast enda...det er jo helt vannvittig da. jeg kan ikke skjoenne at vi ikke skader han mens vi har sex hvis han ligger saa langt ned at man kan pirke borti hodet hans med en finger... Saa jeg spurte henne om dette da, om vi ikke kunne daske han litt for hardt under sex, men da sa hun at det ikke var noe problem... Jeg torte ikke spoerre saa mye mere da, men jeg syns jo det er rart hvis fingeren hennes naar tak i babyen, for penisen er jo da en god del lengre enn en finger, saa... ja, jeg kan bare ikke helt skjoenne det. men saa lenge alle sier at det ikke er noen fare saa skal jeg jo ha sex med jeg greier da, det vil jeg jo. er ikke det at jeg er redd for det, men skjoenner bare ikke at en finger naar tak, men ikke penis? kan noen tegne det for meg...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå