Gå til innhold

erfaringer om det å ha blitt strippet??!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

gjør dette vondt?? hva skjer etterpå..bare venting? eller er det noen som kjenner noen eller har erfaringer med at ting skjer kort tid etterpå???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke blitt strippet selv, men venninnen min som fødte i februar ble strippet. Hun sa det var skikkelig vondt, det er jo røsking og riving i ting der inne så.. Så er det bare å vente på at noe skal skje ja... Hun gikk i 4 dager før riene satte i gang hun da, men det er veldig forskjellig. Noen funker det ikke på i det hele tatt, mens andre skjer det noe med en gang

Skrevet

jeg ble strippet på torsdagen.... slimproppen gikk, men ingen fødsel enda:(

var ikke vondt i det hele tatt! Litt ubehagelig selvfølgelig, men ikke vondt!

Skrevet

Jeg har blitt strippet tre ganger. Ingen fødsel ennda. så virker nok ikke på meg. Det er jo ikke behaglig når noen tar en knyttneve oppi der, men om man slapper godt av i musklaturen så er det ikke avskrekkende vondt heller.

Skrevet

Jeg synes ikke det gjorde vondt i det hele tatt; ble strippet i uke 40+5. Vannet gikk samme kveld og snuppa ble født morgenen etter strippinga.

Skrevet

Nei, ikke vondt, bare ubehagelig.

Og ikke så effektivt her heller, er nå 8 dager siden jeg ble strippet, men magen m innhold er her enda...

Skrevet

Tror det kommer an på hvor moden man er. Jeg ble satt i gang i uke 39 i forrige svangerskap. Da fjernet de slimproppen før jeg fikk gele. Gjorde veldig vondt hos meg. Legen kommenterte at dersom blikk kunne drepe, lå han tynt an.... Jeg har relativt høy smerteterskel og fødte uten smertestillende, men dette syntes jeg var veldig ubehagelig.... Sikkert litt indiviuelt.

Skrevet

Jeg ble strippet i mitt første svangerskap - 14 dager over termin. Synes ikke dette gjorde vondt, men litt ubehagelig. Fødselen startet den kvelden - men jeg var jo nærmest overmoden :))

Skrevet

Hadde komplikasjoner sist svangerskap, så igangsetting ble vurdert fra uke 38. Da var vi innom sykehuset jevnlig, og hver gang ble jeg strippet. Min erfaring er at det er så forskjellig fra hvem som gjør det, at det går nesten ikke an å svare på om det er vondt eller ikke. Har opplevd at jeg nesten ikke kjente det, og at det var så vondt at jeg nesten ikke klarte å holde ut. Ble strippet mange ganger, men endte på drypp- hadde ingen effekt på meg. Fødselen ble satt i gang 2,5 uke etter første stripping.

Skrevet

oi..her var det mye forskjellig ja...er i uke 38 til uka når jeg skal strippes.....kan jo ikke grue meg egentlig siden jeg ikke har gjort det før...men jeg håper jo at ting skal skje om ikke alt for lenge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...