Anonym bruker Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Jeg har kun 1 fin duo vogn..må kjøpe meg en ekstra tralle snart:-)
selfangerkjerringa Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Vi har duovogn til Knøttemor, og når hun vokser ut av den har vi den flotte quinny-sportsvogna (3-hjuling) som Lilletrollet brukte. Det holder vel for oss tror jeg.
Murmeline Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 En duovogn og en 3hjuling. Blir sikkert en skrakletrille senere også.
nutri Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 Holder da med én foreløpig!? Har en kombi, Teutonia. Tenker jeg kommer til å kjøpe en paraplytralle om et år eller to, når ungen er begynt å gå, og som vi kan bruke på reiser.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 11. april 2007 #5 Skrevet 11. april 2007 Jeg har en aldeles nydelig duo vogn og brukte god tid på å ta den ut,så vi kommer nok ikke til å kjøpe noen flere.Kanskje når poden er så stor at han går og ikke trenger å sitte så mye,da kan det være greit med en liten når vi bare skal på en liten reise eller no.
ScaryMama Skrevet 11. april 2007 #6 Skrevet 11. april 2007 En quinny og en basson. Begge er sånn med både bag og sportsdel, men basson er mye større så der får vi brukt bagen mye lenger.
rødhette* Skrevet 11. april 2007 #7 Skrevet 11. april 2007 Foreløpig én: Simo kombivogn. Blir å kjøpe en sportstrille for å ta med når vi skal reise til Gran Canaria i september. Har hørt om så mange som har fått ødelagt vognene sine når de har reist med fly, og i tillegg er det tungvint å ha med svære vogna dit.. Så da kjøper vi en lettere vogn å ta med, f.eks. carena easy.
mammaentiltrulte Skrevet 11. april 2007 #8 Skrevet 11. april 2007 har kun en vogn. kikket lenge før vi kjøpte og endte opp med en tutonia prstige og er mega fornøyd. så ser ikke t som vi kommer til å kjøpe noen fler med det første.
Tingelingelate med to tomater Skrevet 11. april 2007 #9 Skrevet 11. april 2007 Jeg har en simo kombivogn, en acta graco trille, en jane slalom trehjuling og en phil&ted søskenvogn:-) Er storfornøyd med samtlige:-)
Gjest Skrevet 11. april 2007 #10 Skrevet 11. april 2007 har en simo duo=) Kommer til å kjøpe en ny vogn til sommeren også, enten emmaljunga cerox eller teutonia mistral. *får ikke helt bestemt meg* Også blir det vel en paraply trille hvis vi skal til syden =)
bolla pinsvin Skrevet 11. april 2007 #11 Skrevet 11. april 2007 Har kombivogn og det holder i massevis. Kjempe praktisk vogn fra troller der sportsdelen kan høydejusteres i to høyder
ღ♥Mamma'n til prinsessaღ♥ Skrevet 11. april 2007 #12 Skrevet 11. april 2007 Foreløpig én Brio kombi..
haater husarbeid Skrevet 11. april 2007 #13 Skrevet 11. april 2007 Jeg har gud hjelpe meg tre vogner hehe. En kombivogn som jeg bruker daglig. En billigtrille som jeg har i bilen som vi bruker når vi er i byen og på besøk og sånn. Og en skikkelig trille som eldstemann har brukt, men den sparer vi til minsten sitter skikkelig, for den kan ikke legges skikkelig ned i ryggen.
Lonely Skrevet 11. april 2007 #14 Skrevet 11. april 2007 Har nok bare en ja,simo kombi vogn..... Hadde forresten med simo kombi vogn til syden med min første jeg og det gikk helt fint....ingen skader.....
mamma til tre søte små:o) Skrevet 11. april 2007 #15 Skrevet 11. april 2007 Har 7 vogner vi, galskap;) bruker 4 av dem nesten daglig, 1 av og til og de to siste nesten aldri.Har to unger som bruker vogn ennå.
vi blir 4 :o) Skrevet 12. april 2007 #16 Skrevet 12. april 2007 hadde to før, en quinny og en teutonia.. synes ikke jeg gjorde annet enn å bytte vogn, og ta de inn og ut av bilen.. Har nå kjøpt en Emmaljunga Cerox og er super fornøyd! En fantastisk god vogn, og mye bedre enn de vi hadde )
Gjest Skrevet 12. april 2007 #17 Skrevet 12. april 2007 1 foreløpig, men siden bagen til quinny er så liten spørs det om vi ikke må skaffe en ekstra dypvogn...knøttet er jo så glad i å sove ute. Med det blir ikke aktuelt før til sommeren kanskje da han sannsynligvis har vokst ut av quinny dreami.
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 12. april 2007 #18 Skrevet 12. april 2007 Eg har quinny eg åg, har lagt an øve i sportsvågnå nå,såve liga gått i den. Har stått ude å såve i 1 1/2 time nå Ryggen e jo heilt nere;) E forresten 5 mnd:) Men vurdere å kjøba ei trilla t sydenferien;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå