jajja og lillegutt Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Selv leser jeg bøker i solen, rydder litt, går meg en tur og besøker venner.. blir mye tv også da... men hva driver dere andre med den siste tiden før termin..?
Louise-and3girls Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Har 2 barn fra før som får tiden til å gå, har en del besøk av venner og ellers prøver jeg så godt jeg kan å slappe av mest mulig. hender jeg baker litt også og så er jeg selvfølgelig inne på BIM. Tv har vi kvittet oss med for en periode, så det ser jeg ikke på for øyeblikket, men leier litt film som jeg og mannen ser på pcen.
plutseligbolle Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 Nei,her går mye tid med til å få nok søvn... Alt tar lenger tid enn vanlig, så jeg synes ikke det er så vanskelig å få dagene til å gå. Chatter litt med venner, bruker en del her på BIM, leser, gjør det lille husarbeidet jeg klarer, finner frem ting til sykehushaugen min (forstadiet til den berømte baggen...), hviler, ser på tv..Har fremdeles en liste med ting jeg gjerne skulle ha gjort før jeg føder men det er bare i tilfelle jeg kjeder meg. Må jo hvile meg allerede når jeg har fått på meg klærne om morran, helt utslitt!!! Blir desverre lite produksjon av brød og middager til livet-etter-fødselen. Satser på at butikkene fremdeles vil være åpne da!!!
Makka Pakka Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 Bittelitt husarbeid (det mest nødvendige!), ser film, ser på TV, sitter forran dataen, leser Isfolket (deillig med lettleste bøler for tiden), løser sudoku. Har en datter fra før som krever sitt men hun har dratt til bestemor noen dager så jeg kan slappe helt av. Det er deilig!
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 11. april 2007 #5 Skrevet 11. april 2007 Leser bøker, strikker, gjør i stand babyklærne, møter barselvenninner til lunsj og slapper av! Vi har leid inn noen tv-serier på dvd som jeg kan se på også (Akutten og Friends).
_Mita_<3 Skrevet 11. april 2007 #6 Skrevet 11. april 2007 Hm.. jeg går hjemme, rydder og fikser i leiligheten..finner alltid småting og gjøre..hehe.. er det sol så soler jeg meg.. er mye ute med bikjene.. trener litt.. henger på bim... er kanskje i byen en tur... ellers bare slapper av og tar livet med ro..*VIL JOBBE!!!!!!* Men får ikke jobbe på båt etter 25 uke.. gudamej jeg er rastløs...hehehe...
#Aurora har tre gutter# Skrevet 11. april 2007 #7 Skrevet 11. april 2007 Her gjøres det lite enda.Har sovet en del i det siste(mye våken om nettene).Så er det husarbeid.Men blir nok jeg vakser malingen av veggene om tiden ikke kommer til og gå fortere.
varg veum Skrevet 11. april 2007 #8 Skrevet 11. april 2007 har jo lang tid igjen jeg da....80 dager, men er sykemld pga bekkenløsning så går no hjemme å suller...skikkelig frustrerende å ha masse energi å tusen ting jeg sku ha gjort men ikke orke.. idag har jeg vært litt ute i hagen å putlet, ,kjøpt meg en lett jernrive men laangtskaft så, jeg har raket vekk gammetl og dødt og funnet ut at det spirer å gror noe helt enormt i hagen..haha Ellers så ska jeg begynne å sy en pose til bilstolen og enda en vognpose som er litt tynnere enn den jeg allerede har sydd..siden jeg har termin i juni.. så limer jeg bilder i album har ikke vært flink med eldstemann her..hehe første året bare:) Også har jeg vært på loftet å funnet masse babyklær å fått vasket.. ellers så blir det mye slappt foran tv og pcen..prøver trene litt og ..
feris *fødeklar :)* Skrevet 11. april 2007 #9 Skrevet 11. april 2007 Syr sengesett med himmel og alt...pusser opp litt i huset...litt skolearbeid...slapper av litt...burde hvilt mer egentlig....er på nettet...jordmor kafe en gang i uken... 2 dager over termindato nå!!! 1 cm åpning igår fikk jeg vite...så det skjer vel noe snart...har en del maserier, så ikke langt unna lille prinsen tror jeg ) lykke til folkensss!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå