moklatt 9 dager til termin Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Jippi da var det overstått.Alt så kjempefint ut.Fikk satt terminen min frem fra 5 sept.til 20 aug.Så da er jeg lenger enn jeg trodde.Deilig.Jeg klarte å holde meg ang kjønn.Min mann sier han så hva det blir.Enda han egentlig ikke fikk lov å se..Fy fy.Han kan bare prøve seg si det til meg eller noen andre!!!Og nå skinner solen har i bergen.Helt fantastisk.For en deilig dag.
babylove :) Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 flott at d gikk fint på ulen d e så koselig å se dn lille ligge der å sparke og kose seg lykke til videre.klem
❤lille stjerne❤ Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 Så bra, godt å få vite at alt er som det skal. Og så deilig å få beskjed om at man har kommet lenger enn man trodde da, det er oftere å få motsatt beskjed! Han får holde sin nye viten for seg selv han pappaen da (hvis han klarer....). Selv er jeg veldig spent på kjønnet og håper vi får vite det når vi skal på ul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå