Gå til innhold

utrolig KÅT som gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er bare en helt utrolig forandring som skjer i kroppen min når jeg er gravid, jeg blir bare så KÅT og LYSTEN bare min kjære mann så vidt styker meg over puppen.Skal ingen ting til før jeg blir helt på tuppa ... Det er en så fantastisk FLOTT følelse, hadde det sånn forrige gang også - rett og slett nydelig! Han elsker å kose med meg, og jeg elsker å bli kost med.

Leser jo at det ikke er uvanlig med nedsatt sexlyst under graviditeten, men for meg er den rett og slett på topp.

Det er så hærlig å føle seg elsket og sexy, og samtidig vite at det er min elskedes barn jeg bærer i magen!

En deilig følelse og når jeg har det så godt kan jeg nå si at jeg er glad jeg har lang tid igjen av svangerskapet ... 29uker igjen med fantastisk lyst !!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldiggris! Nyt det. Jeg avviser min stakkars mann gang på gang. Er helt i motsatt ende. Det siste jeg kan tenke meg nå er sex...

Skrevet

sist hadde jeg det og sånn og kan med hånden på hjertet si at jeg ikke har hatt det bedre enn jeg hadde det da. etterpå ble alt ødelagt og nå har jeg knapt nok lyst på mannen.

kan være kombinasjon liten baby, amming og ny graviditet?

men første gang gravid var helt topp.

var "på" hele dagen jeg. var helt grusomt å være på jobb. var nok en liten kanin i meg.hihi.

Skrevet

hehe.har det på samme måten.er gravid for tredje gang og like kåt hver gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...