Gjest Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Kom plutselig på at jeg aner ikke når det er vanlig at babyer gjør slikt... Når ruller de fra mage til rygg og omvendt? Når begynner de å dra seg etter gulvet/krabbe...?
Gjest Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 rulle: ofte mellom 3 og 6 måneder, forflytte seg selv kanskje mellom 6 og 8 måneder. veldig ca alder altså, de er jo individer disse små
mai mammaen til to Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 datteren min snudde seg rundt når hun var en 3 mnd... og når hun ble 4 mnd rullet hun bortover gulvet..mange ganger etterhverandre.... 6 mnd kunne hun sitte alene, 7.5 mnd satt hun seg opp selv, og 8 mnd krøp hun... 9 mnd reiste hun seg opp selv....
Lille L Skrevet 11. april 2007 #5 Skrevet 11. april 2007 De begynner som regel mellom 3-6mnd.. Jenta mi er 5mnd i dag og får noen dager siden kunne hun rulle begge veier ordentlig.. Men altså det er veldig forskelig fra barn til barn.. Så du får vente og se:P det kommer nok snart..
*Isabell* Skrevet 11. april 2007 #6 Skrevet 11. april 2007 Tror nok det er veldig individuelt. Noen er senere enn andre på dette området, men tror nok at mellom 3-5 mnd vil de rulle rundt. Søskenbarnet mitt som nett har fylt 1 år rullet rundt når han var tre mnd, og var da den eneste i sin barselgruppe som gjorde dette så tidlig, men han var en av de siste som begynte å krabbe når han var 10 mnd. Jeg selv gikk når jeg var 9,5 mnd så det er vel egentlig ikke mulig å sammenligne
_svana_ Skrevet 11. april 2007 #7 Skrevet 11. april 2007 Guttene mine er 6 mnd i dag, og ruller ikke. Den ene åler seg i ring og bakover, men altså ingen rulling. Og ikke at det gjør noe, de finner tidsnok ut av det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå