Gå til innhold

vondt av sex. Hjelp meg:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg får så vondt av seg. det svir nedentil. med en gang han fører penis inni skjeden så svir det. å ingenting funker. blir så fortvila. Hva skal jeg gjøre. å når vi er ferdige så svir det lenge etterpå. er så ubehagelig. vil jo så gjerne ha god sex.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

svir det fordi du er tørr?

evnt har sopp?

For i tilfelle er jo glidemiddel eller soppkrem løsningen.

Om det føles ubehagelig fordi han støter borti ting inni deg, må dere bare prøve dere frem med forskjellige stillinger og metoder..

kan jo være moro det og;) finne frem til nye moro ting å gjøre, som ikke føles ille! :)

Skrevet

er ikke pga sopp:( å heller ikke pga at jeg er tørr. har prøvd glidemiddel. å har prøvd alt av stillinger. det svir bare jeg stikker fingern inn. i enden av åpninga liksom. huff:(

Skrevet

kanskje du har rifter eller sår?

Skrevet

kanskje det, har hadd det slik lenge nå... veldig lenge.

Skrevet

slimhinnene forandrer seg når man er gravid- det samme som gjør at mange blir tette i nesa. så det kan bare være at du er påvirket av alle hormonene og at slimhinnene derfor er litt annerledes enn ellers. av og til kan man ta en kur etter fødsel for å få ordnet slimhinnene litt. det gir seg sikkert. husk det er mye rart som skjer med kroppen nå!

Skrevet

hm.. har tenkt litt på det..

kan hende det kan lønne seg å ta en kjapp gu, en kan få kjønnsvorter av hormonene i graviditeten, og de kan gjøre deg sår.

også hvis det kan være andre sykdommer, særlig da seksuelt overførbare sykdommer, så bør du finne ut av det før evnt fødsel.

Men ja, kan også være en rift, eller noe i den duren. Kanskje en ide å gi høna en ukes hvile, og heller finne på andre ting, så hu får kommet seg litt? :)

Skrevet

Hei, jeg bare skriver underpå det Vintersol sier. ta det opp med legen din, det skal ikke være sånn, bare fordi man er gravid! Og sex er jo viktig for å ha det godt i forholdet også! Så ring ring legen asap!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...