Anonym bruker Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Hei. nå har jeg rett og slett bestemt meg! baby skal det bli! så nå er prev ute av min kropp for godt. men det vet jo ikke han.... jeg tørr rett og slett ikke å diskutere det med han. er så redd for at han ikke vil! tilgi meg jenter.... men allikevel så så tror at han har litt lyst på barn. 1. vi var og besøkte fetteren hans med hans nyfødte barn. og i flere dager etterpå snakket han om den ungen... litt søtt faktisk.. ble helt skremt jeg. han var så lei seg for at han ikke hadde turt å fspørre om å få holde bebien. stakkar! 2. han spør hele tiden om jeg har tatt pilla. det gjorde han ikke før.... hmmmm??? akkurat som om han håper jeg skal ha glemt den 3. han ringte meg i fylla forrige helg bare for å si hvor søte barna våre kom til å bli;-) 4. han sier han begynner å bli for gammel for komiser, playstation og øl. er jeg slem som lurer`n?
*tybber* Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Jeg synes det er veldig egoistisk av deg å lure han! Vil du ikke ha et barn som er ønsket av begge parter? Har du spurt han når han kunne tenke seg å få barn da? Hvis du tror han kanskje begynner å bli klar, men dere må vente noen mnd f.eks, synes jeg absolutt du burde det! Noen mnd/halvt år etc er IKKE lenge!!
Gjest Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 Synes ikke du skal lure ham!! Du kommer bare til å få dårlig samvittighet for det senere. Tenk å vite at barnet ble til fordi du var uærlig. Det er noe du må leve med resten av livet... Snakk med han om hvordan du føler det. Enig i at det er egoistisk å lure mannen sin for å få barn. Er jo ikke sånn det skal være...
Blåbærmuffins Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 Ja det er slemt! Er jo tross alt livet til både han og en evt unge det dreier seg om her og selv om han sikkert kommer til å bli glag i ungen må jo han selv få være med på å ta en slik avgjørelse! Hvis du ikke tør spørre han fordi du ikke tror han vil er jo det et svar i seg selv, han vil ikke!
Swopie87-StoreSøs+LilleSøs Skrevet 12. april 2007 #5 Skrevet 12. april 2007 For et halv år siden var jeg inne på tanken selv.. Sambo maste hele tiden om at jeg måtte huske på å ta pilla, og flere ganger frika han helt ut hvis vi skulle ha sex.. turte rett og slett ikke, for han var redd jeg skulle bli gravid.. Hvis jeg startet temaet "barn", så snakket han det bare bort.. Nå prater vi om barn hele tiden.. Funnet navn og alt... =) Bestemt sånn litt når vi skal begynne og prøve osv.. Tror det har hjelpet litt at vi har vært en del sammen med nevøene mine.. Er så glad for at jeg ikke lurte han... Hadde angret så utrolig på det nå... Så mitt råd til deg, er å ikke gjøre det.. La han få litt mer tid på seg.. Hvis han hvor inderlig du ønsker deg barn, uten å mase på han.. Han blir nok me på det etterhvert =) Lykke til!
♥Tullerusk♥ Skrevet 12. april 2007 #6 Skrevet 12. april 2007 Ja, det er slemt å lure han..! Men etter det jeg leser her nå så virker det som om han er klar for barn nå, men som de fleste mannfolka har de ikke lyst å planlegge men at skjer det så skjer det... Jeg synes du burde si til din sambo at du har sluttet på pilla og hvis han ikke er klar ennå så får han bruke kondom eller hoppe av i svingen...Du må fortelle sambo din det sånn at han kan forberede seg på at han en dag skal kanskje bli pappa... Håper du fortelle han det,.... Lykke til
Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #7 Skrevet 12. april 2007 Gå inn på snart alenemor, så ser du hvor smart det er å "plutselig" bli gravid når mannen ikke er klar for det...
Nummer tre <3 Skrevet 12. april 2007 #8 Skrevet 12. april 2007 jeg har så lyst på baby at jeg snart lurer på om jeg må legges inn... men aldri om jeg hadde lurt samboern min.. det er viktigere for meg å beholde han enn å bli gravid..
Gjest Skrevet 12. april 2007 #9 Skrevet 12. april 2007 Aldri i verden om jeg kunne gjort noe slikt! Og vi har jo ingen grunn til å bli sint på deg for at du gjør dette, men det har derimot samboeren din stor grunn for! Mange forhold går dukken pga egoistiske jenter som gjør dette. Jeg synes det er lavmål å planlegge dette i all hemmelighet og lure mannen sin på den måten. Dersom du trir du vil få støtte her til en slik sak, da tar du feil. Dette forumet er det jenter som ønsker å bli gravide, men som VIL OG SKAL vente på at mennene skal bli klare! jeg kan ikke få sagt hvor mye jeg er imot en slik handling!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå