2barnsMamma28 Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 hvor lenge kan det vare før noe er i gang tro? jeg er - 5 dager, og nå har jeg murringer i rygg og mage, mer enn det jeg har hatt før...... å jeg håper sånn at noe kan skje snart
snartmammapåny Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Min gikk for tre uker siden... Men så viser min baby seg å være litt stirrig som ikke vil ut. Kanskje din er litt mer villig;) 9. dagen på overtid her...
2barnsMamma28 Skrevet 11. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2007 såpass ja.... ja vi får nå se da, har vel på følelsen han her er litt treig også
solegget sprekker til påske Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 min gikk med vannet og pang så var det i gang. forrige gang gikk det tre dager fra slimproppen gikk til barnet ble født.
mirremamma Skrevet 11. april 2007 #5 Skrevet 11. april 2007 merker alle at slimproppen går? jeg har ikke termin før den 30.april men har ikke merket noe ennå... bare at magen har seget mye ned og at jeg er mere sliten i rygg og bekken =) litt mensensmerter...men d er vel et tegn på at d nærmer seg...
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 11. april 2007 #6 Skrevet 11. april 2007 Noen ganger går ikke slimproppen før fødselen allerede er i gang, har jeg hørt:)
2barnsMamma28 Skrevet 11. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. april 2007 jeg var litt usikker jeg da på hva det var, men så ringte jeg føden. da var det slimproppen! kjentes som jeg fikk mensen, for hvert skritt jeg tok kjente jeg det kom mer og mer. var ikke noen propp akkurat, litt brun-rød aktig slim.... tror ikke alle mister denne slimproppen før fødselen er i gang, sikert veldig forskjellig. men krysser nå fingre jeg nå, på noe vil skje snaaaart.. jeg er så merkelig i magen, håper det er ett tegn, som vi stadig kjenner etter , hehe.....
Gjest Skrevet 11. april 2007 #8 Skrevet 11. april 2007 Du er jo tross alt på overtid da:-) Krysser fingrene for at du er i gang jeg:-)
2barnsMamma28 Skrevet 11. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 11. april 2007 hihi takk, håper det hjelper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå