Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

E det mange på overtid hær?

Hadde termin 8.april, så æ e 3daga på overtid.

Ventetia e lang syns æ. . . .:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde termin 9.april her.

Påsken var hvertfall lang, trodde at noe skulle skje hver dag. Nå som jeg har passert den magiske termindatoen så er det ikke så farlig plutselig. Er sliten ja, men koser meg litt også. Har en datter på 1 år og 7 mnd som jeg synes er litt krevende for tiden ( fordi jeg er sliten). Hun har nå dratt til bestemor noen dager og jeg kan gjøre akkurat det som passer meg i 2-3 dager til ende! Så det nyter jeg til fulle!!!!!

Skrevet

hadde termin 2 april jeg. Så 8.dagen på overtid i dag.

Håper VELDIG det skal skje noe snart, må inrømme at jeg er litt tynslitt på tolmodigheten nå.

Har hatt vonter siden i går da, snakket med føden og de mente det var for-rier. så bare sitter å håper at disse for-riene skal gå over til ekte super rier og babyen min skal komme ut:D

Skrevet

termin 8april her oxo, men ingenting skjedd. har en mann med nesten 40 i feber, så det passer eg. bra at det ikke har blitt fødsel enno. håper bare jeg holder meg frisk...

Skrevet

Hadde termin 7. april, og begynner å bli rimelig lei av å vente. Hadde håpet å føde litt før tiden, men den gang ei. Håper det blir i løpet av de neste dagene. Har litt mensmurringer, og hver morgen ligger jeg og kjenner etter. Ingenting idadg heller.

Skrevet

hadde termin 9.april! 2 dager på overtid...men det går bra da jeg pusser opp litt her i huset :) men det er ferdig imorgen kveld...å han kan bare komme når han vill...men best om det blir til helgen ;o)

fødeplass på ullevål...noen fler??

Skrevet

også fødeplass på ullevål, og satser på helgen jeg også..

Skrevet

Vi er 14 dager på overtid (termin 28.mars) og kommer til å vente litt til da baby og jeg har det bra. Har 2-3 cm åpning og er moden, og ønsker en naturlig fødsel :).

Lykke til, til oss alle !!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...