Gå til innhold

Er dette normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har noen merkelige magesmerter som jeg ikke har kjent før. Har 13 fullgåtte uker. Jeg har også en rar lukt på utfloden. Er dette normalt eller brde jeg ta dette opp med lege? Jeg skal til lege snart men av andre grunner men lurer på om jeg skal ta dette opp med legen når jeg først er der. Hva kan/vil han evt gjøre noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom utfloden lukter rart bør du ta det opp, det kan være tegn på sopp. Hvis det er det (eller noe annet for den saks skyld,) så får du behandling for det. Det kan være skummelt å gå med slike ting uten å få riktige medisiner for det også, så lurer du, så spør!

Det er uansett greit å spørre legen om slike småting som man lurer på, for da får man det ut av verden. Jeg spør legen min om alle mulige små og store ting jeg lurer på ... og ingenting har vært unormalt med meg enda. Men det er greit å spørre i tilfelle!

Lykke til!

Skrevet

Hvis utfloden lukter rart kan det være sopp, og da er det greit å få bukt med det.

Jeg ville tatt det opp med legen når du først er der. Legen er der faktisk for deg, og skal kunne svare på det du lurer på =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...