Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere her med parkett hjemme. Får deres små til å lære å krype på et slikt glatt golv? Ser at min synes det går fortere å dra seg etter armene og lurer på om jeg skal kjøpe matte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har det, og har ikke vært noe problem i fht krypinga.

Skrevet

Nei, det får hun ikke til ennå... Når vi er hos bestemoren hennes som har et teppe på gulvet, er hun mye nærmere å nå målet sitt! Da klarer hun å løfte baken. Her hjemme klarer hun bare å åle seg rundt.

Tror vi må kjøpe et gulvteppe vi også. Er jo bare det at hunden røyter så utrolig mye...:-(

Skrevet

Kan nok være lurt at småtten får prøve seg på litt mindre glatt underlag enn parkett ja. Evt. kjøpe antisklisokker, klippe hull, tre på foten og dra opp til knærne så han får feste på golvet med antisklien hvis du skjønner..

Skrevet

Det er nok litt vanskeligere på parkett, ja, men plutselig knekker de koden, og da fyker de rundt uansett underlag. Ville ikke stresset med det, de små må få finne ut av saker og ting i eget tempo. Veldig få voksne som ikke har kommet seg opp på to ben, hvis du skjønner? ;) Er som oftest vi voksne som stresser med at de små skal få til alt raskest mulig.

Skrevet

La barnet være litt i barføtter. Matte er også en god ide. Har også lest at det er viktig for utviklinga at de åler også, så det er kanskje ikke så nøye at de ska krype så fort...

Skrevet

Det har ikke vært noe problem her. De finner fort teknikken. Han bruker heller ikke antiskli-sokker. Han sklir aldri lenger.

Skrevet

det finns strumpbyxor som har antiskli på knä och baken tror jag! säljer dom bla på den kule mage... heter nåt med krabbeströmpebukse...

Skrevet

leste et sted at det finnes anti-skli merker som kan strykes på klærne. Det var genialt tenkte jeg da jeg leste det. (Nå må jeg bare finne igjen hvor det var)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...