Kreps81 Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Er veldig nyskjerrig på kore magane til dokke som er 19./20. veke er. Er gravid, og skal gifte meg når eg er nesten 20. veker på vei, noko som gjer planlegging av brudekjole litt vanskelig!! Veit jo at det er veldig stor forskjellig på kor fort magane veks, men det hadde vore greit å visst litt om kva ein kan forvente seg....
SusyQ Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Tja, jeg er 20 uker nå og har en mage som akkurat er for stor til å være en stor middag, om du skjønner. Veide rundt 53 da jeg ble gravid, nå veier jeg rundt 56. Får ikke lenger på meg buksene mine da babymagen sitter så lavt (under navelen, liksom), men er fortsatt sånn at jeg kan kle meg slik at du ikke legger merke til gravidemagen om jeg skulle ha lyst til det. Jeg ville satset på brudekjole med 50 talls snitt (inn i livet stort skjørt over magen) eller empireliv (inn under puppene). Du blir sikkert nydelig :-)
Gjest Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 Det er så stor forskjell... Første svangerskapet hadde jeg ikke store bylten v uke 20 men nå er den diger i uke 20
*RutIetutt* Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 Jeg hadde 20 cm i sf-mål i uke 20...lå rett over det grønne skraverte feltet da...er annengangs...var litt mindre med første mann.
zesina Skrevet 11. april 2007 #5 Skrevet 11. april 2007 Hmmm, den er veldig individuell. Jeg veide 53kg før jeg ble gravid, i morgen er jeg i uke 19 og veier nå 59kg... Symfyse målet mitt var i dag 23,5cm, så ganske godt synelig på meg nå¨, men kun for kort tid siden var kulen langt mindre synelig. Jeg kommer fortsatt inn i mine vanlige bukser, men trenger litt mere rom over magen enn tidligere. Jeg ville nok satset på empireliv, (som du alt har fått forslag på,) siden det da ikke spiller noen rolle om magen buler litt mer enn du ville trodd, da går jo snittet under brystet og du kan ha din frodige mage uten problemer , og uten å plages.. ;O) Eller gå for en kjole med korsett i ryggen, da kan det justeres endel både inn og ut.. Lykke til og nyt dagen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå