@nne p@ l@nne Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Som ikke liker sex og som bare er sur dagen lang. Det verste er at sambo har resignert. Han har aldri vært en tøffelmann men nå går han bare rundt og sier ja vel kjære, neida kjære, jeg skal gjøre det elskling og ikke minst så sier han unnskyld. Vi var sammen i sikkert 5 år før han sa unnskyld første gangen. Og i stedet for å være glad for at han er såå forståelsesfull ang. hormonene mine, hva gjør jeg?? Jo skjeller han ut fordi han er en tusseladd om dagen, og fordi det pleier han ikke å være så da tar han meg sikkert ikke seriøst!! Jeg burde skamme meg burde jeg!!
*Villekulla* Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Du er ikke den eneste. Jeg har sagt så mye stygt til mannen min den siste mnd og har superdårlig samvittighet for det. Han bare smiler og er fornøyd. Vi får heller skylde på hormonene våre og håpe at vi endrer oss igjen etter vi har født, hehe
Love my kidz Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 Huff da.. ikke enkelt dette. Jeg har det ikke sånn nå, men er redd for å bli det når babyen er kommet ut. Da vil det jo bli søvnmangel, mer å gjøre og mindre kjæresteri.. Derfor prøver jeg å nyte svangerskapet selv om jeg har noen små plager. Men forstår jo at det ikke holder å bare ønske seg det.. trøst deg med at det ikke kan bli verre =)
Miss L å di Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 uff... tror vi har slike dager alle sammen, men når jeg føler at jeg har vært ekstra vanskelig en dag, så passer jeg på å ta det opp når vi legger oss å forklare at det ikke er hans feil og at jeg egentlig setter utrolig stor pris på han. At jeg egentlig ikke mener å være sint og vanskelig, men at jeg mister fullstendig kontrollen over meg selv. Det letter iallfall litt på samvittigheten, og forhåpentligvis så får det han til å føle seg bedre også....
@nne p@ l@nne Skrevet 11. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. april 2007 Ja det blir en del unnskyld her også på slutten av dagen:-) Blir bare så irritert på meg selv, særlig når jeg vet hvor mange som faktisk har seriøse problemer i svangerskapet. Også går jeg bare rundt og er sur, jeg burde være glad!!! Alt er jo i orden med meg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå