Gå til innhold

17.mai- antrekk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som allerede vet hva de skal ha på seg på 17.mai? Har neppe noen klær i skapet som passer lengre...og synes det er vankelig å finne pene mammaklær uten at prisene er skyhøye... noen som har noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja!! Jeg har kjøpt konfirmasjonsantrekk i dag og er storfornøyd!!! Svart dressbukse på lavida 199kr, svart singlet 99kr, rosa tunika/kjole på lene-v 299kr. svarte pumps og smykker har jeg fra før. Ble dritbra!!!

Skrevet

Finn deg en pen mamma bukse som du kan bruke til litt finere anledninger..

Og det fins jo mange topper som er stor nok til en mage inni;)

Behøver ikke koste skjorta det

Skrevet

Jeg var på nina tricot igår, de har masse fine tunikaer og topper til en billig penge som var kule-)

Skrevet

Kommer nok til å velge bukse og fin topp jeg også. Er som regel kjølig og vindfullt midt i mai..

Skrevet

Jeg har en kjempesøt kjole fra mama-licious som kostet bare 260 kroner eller noe. Den skal jeg bruke!

Skrevet

liker klærne fra mama licious.... er det flere butikker enn Svangerskapet i Oslo-området som selger disse klærne tro?

Skrevet

Hvis du går inn på www.mama-licious.com og klikker på store-locator, får du en liste over butikker som selger mama-licious.

Skrevet

i tillegg til 17.mai skal jeg i to barnedåper... og har enda ikke funnet noe pent og passende.. men leter febrilsk på alle nettbutikker jeg finner... har kommet over noe pent på krappe.no, men må vente på lønning først!

Skrevet

Har kjøpt meg to fine skjørt på Barnas Hus i Trondheim.

De er litt dyre, men ikke sånn innmari. (tror det var 250 for et kort et og 350 for et langt sånn ca.)

Det er litt sånn "dress-skjørt" om du skjønner, slike man bruker til dressjakke i stedet for dressbuksen.

De er figursydd med plass til voksende mage uten at de mister fasongen over rumpa og lårene (der ser de ut som helt vanlige skjørt!)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...