Gå til innhold

Lite fast føde


Mirakeljenta08

Anbefalte innlegg

hei alle er det bare min thomas som ikke vil ha fat føde. vrier på hode, spytter det ut og bruker lang tid å svelge+

er litt lei meg for det. noen ganger går det kjempebra men så detter han tilbake til å ikke spise.

sies at han holder på med tenner. klør noe innmari.

hadde vært koselig om noen svarte.

føler at det bare er min lille gutt som ikke vil spise. gutten min må da ha en dårlig mamma.

huff dårlig dag i dag.

han er jo blid og fornøyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. nei du er ikke alene om å slite med å få i mat. lille gutt var flink helt til feb når vi var på sykehus. har spist lite etter det.

uka før påsken spiste han ingenting, drakk kanskje 200-300 ml mme, og ingenting mat.

nå har han begynnt og spise middag, spiser 1 fra 6 mnd og 1 fra 4 mnd i løpet av dagen. grøt vil han ikke ha bare kniper igjen munnen og snur hodet bort.

kan jo være tennene som gjør at thomas ikke vil ha mat.

mini ville heller ikke ha mat når han fikk de, men nå har han fått 8 stk så tror ikke det er det her.

vil han ikke ha noe? hverken middag, grøt eller frukt?

du er hvertfall ingen dårlig mamma for det:-)

mini her er og kjempe blid og fornøyd.

men vet hvordan det føles når de ikke vil spise.

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for svar godt det er fler av oss. joda han spiser litt middag(4mnd) og grøt også frukt fra glass innimellom ogsp blir det 3 flasker med melk. nekter all annen drikke. men han er så opp og ned. har gått så bra i en uke også tebake nå. men tror det er tenner. var kjempeflink med å spise helt til han ble syk i mars. er vel bare å tida med hjelp.

er så godt han er blid og fornøyd. han legger på seg men vil så gjerne ha han til å spise mer mat.

blir så sliten av det men går seg nok til.

alle vennene mine skryter over at de r så flink te å spise blir litt frustrert når thomas er så vanskelig å få i mat.

men hjalp at jeg ikke er alene.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde det samme problemet i påsken. David ville ikke spise. Han bare snudde seg bort og knep munnen igjen. Jeg var veldig bekymret, men fikk beskjed av HS om at det er helt normalt at de har dårlig matlyst i perioder og at jeg ikke skulle stresse med å få i han mat( veldig lett å si...). Nå spiser han nesten som normalt igjen etter en ukes tid med småspising. David var veldig rød i gommene sine, så det kan godt være at den dårlige matlysten kommer av at det kommer tenner. Det kommer til å ordne seg og du er ingen dårlig mamma:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...