Gå til innhold

synest dere det er lett og finne gutte navn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi sliter veldig her! har fått vite på ul at det mest sansynelig er en gutt, men vi synest det er kjempe vanskelig å finne et fint navn, sukk. til begge jentene våre så fant vi navn vi likte ganske så fort, men nå virker jo det helt umulig og finne et navn. men har forløbig tenktpå navnene Alvin, tobias, matias og trym.

Hva synest dere om disse?

Og synest dere det var lett og finne gutte navn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alvin tobias var jo kjempe fint=) sammen også egentlig=) jeg og sambo fant fort ut hva prinsen vår skulle hete. Men det er jo halve Norges befolkning sitt navn nesten da. Vi har valgt Marcus Alexander, selv om mange heter det. Men Alvin var kjempe fint syns jeg=)

Skrevet

synes å det var et fint navn:) vår gutt skal hete Fredrik Parelius. Fredrik etter oldefaren å Parelius etter Tipp oldefaren. Men parelius skal ikke bli brukt til dagli.

Skrevet

Så koselig at du synest Alvin var fint, for vi haller litt mot det navnet og har gått og kalt han det i det siste, men ingen i vår famile(foreldre) liker det, så har vært litt usikre om det ble for spesielt.

Skrevet

Besteforeldrene kommer helt sikkert til å bli vant til det fort. Ikke tenk på det. her har flere av dem vært skeptiske til flere navn på barnebarn, men det har glidd over. Velg det navnet dere liker best selv, da blir dere garantert mest fornøyde!

Syns Alvin var kjempefint jeg også! Spesielt, men ikke vanskelig å si!

Skrevet

jeg slet jeg og fant ikke navnet før vi en uke etter vi hadde fått han nesten ,det endte opp med EMIL ALEXANDER denne gangen blir det og gutt men tror jeg skal kalle han opp etter min far så da blir det lettere :)

Skrevet

glemte å si att jeg synes alvin var kjempekoseligt navn ;)

Skrevet

Nevøen min heter Trym, og det er et kjempeflott navn snes jeg. Vi vet også at vi skal få en gutt, og mannen min vil veldig gjerne at han skal hete Sondre. Jeg synes det er flott.

Ellers synes jeg det er viktig at fornavnet passer sammen med etternavnet!

Skrevet

synest Sondre er et kjempe fint navn.

Skrevet

Synes Matias og Tobis er fines av de to navnene jeg.Har selv gutt i magen og han har fått navnet Isak.Synes det var enkelt og finne navn,men vi hadde bestemt oss for navn lenge får jeg bli gravid da....hehe.

Skrevet

NEI!! Synes det er skikkelig vanskelig. 22 dager igjen til termin og vi har ikke peiling på hva gutten vår skal hete... Får se hva han ser ut som når han kommer ut :)

Skrevet

jeg synes også Alvin er veldig fint!!! selv fikk jeg vite for andre gang i dag på UL at det helt sikkert er en jente. og det er bra, for ellers hadde vi slitt med å finne navn. vi hadde tenkt på Magnus, det er fint, men det er litt på vei opp, sikkert pga Sverre magnus.

Skrevet

Jeg syntes det er lettere med guttenavn enn jentenavn. MEN vi har problemer med å bli enige. Vi liker så forskjellige navn.

Så nei, det er ikke lett dette :P

Skrevet

huff nei det problemet har vi heldigvis ikke, vi er helt enige, bare at vi sliter med alternativene.

Dere blir nok enige skal du se. ellers får du gjøre som en veninne av meg gjorde, hun hadde funnet et navn hun likte så godt, men som mannen ikke ville ha. men rett etter en lang fødsel, spurte hun om ikke de kunne kalle jenta det hun ville, og blek om nebbet sa han seg helt enig, om at det var det minste hun fortjente å få bestemme, etter det hun hadde vært igjennom.

Skrevet

synes guttenavn er lettest...hadde klart navn vi..ehh men ul viste jente så..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...