77modell Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Symfysemålet er Sykt høyt, 35cm, Er bare 30+1. Etter målet så er jeg snart ferdigått!! JM sjønner ingenting. Skal til KS samtale neste uke, JM skreiv lapp til legen om ho kunne prøve å finne ut noe! VI får vente ei uke til..... Men må innrømme at jeg ser jævlig svart på 10 uker til med denne veksten!!!!!!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Oi, det var masse... kanskje du egentlig er lenger på vei?
77modell Skrevet 11. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2007 Nei, tru ikke det! Dessuten sei 2 UL samme termindato! Så det må jo vær rett! Tror ikke dere det da?
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 Jeg går å venter på UL for å finne ut om det er en stor baby inni der eller ikke. Mitt SF mål var på 33 cm da jeg var 31+1 rimelig mye det å...
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 11. april 2007 #5 Skrevet 11. april 2007 30 + 1 var jeg da det ble målt.... skrev litt feil,,,
#Aurora har tre gutter# Skrevet 11. april 2007 #6 Skrevet 11. april 2007 wow det var mye.Håper det blir ei ordning på det.
77modell Skrevet 11. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. april 2007 Ja det er det samme som meg det:) 30+1. Du har ikke fått time? Har du fått noen hint på hva det kan være da? Hva sier de til deg???
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 11. april 2007 #8 Skrevet 11. april 2007 Nei, har ikke fått time ennå, går å venter.. Nei jormord kjente på magen min å mente jeg hadde mye fostervann (noe som også ble komentert på 3D ultralyd i uke 26).. Hun sa også at hun liksom ikke kjente at det var en "stor baby" da hun trykte rundt på magen min, så hun målte flere ganger siden hun liksom ikke fikk det til å stemme... Så det blir fryktelig spennende å se på UL, håper jeg får time snart.. Du skulle på UL du også eller?
77modell Skrevet 11. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 11. april 2007 Jeg har vært inne på ekstra UL i uke22 pga høyt symfysemål, alt var bra. Fostervann mengde skal ligge mellom 7-22 å jeg lå på 14, så det er ganske så normalt. Jeg skal nå den 18.4 inn for samtale på evt KS, JM håpte da at legen jeg skal til kan sjekke enda en gang,har med lapp til legen, Er jo litt fortvilt at jeg skal vokse masse enda, men etter måla skal bebien komme ut! Har lagt på meg snart 18kg, selv om ingen tror det! Vekta sier ivertfall det. Du får nok time ganske kjapt, når søkte JM deg inn da?
Diva Muffin Skrevet 11. april 2007 #10 Skrevet 11. april 2007 Jeg sjekket mitt eget helsekort nå, for å finne ut hvor høyt jeg er på symfysekurven.. 34 cm, og jeg er 35+6 i dag.. For et par dager siden ble vekta på babyen estimert til 30% over normalen.. Så 35 cm i uke 30 høres jo helt sykt ut!
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 11. april 2007 #11 Skrevet 11. april 2007 Ok så du har vært på UL altså.... Får håpe du får en ekstra UL nå også da, greit å sjekke opp... JM søkte forrige mandag så jeg håper jeg snart får svar. Ja jeg håper virkelig ikke babyen min er kjempe stor, blir spennende å se....
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 11. april 2007 #12 Skrevet 11. april 2007 Det var høyt mål! Akkurat samme som meg, og jeg er i uke 39. Får håpe de finner ut av det, kan helt sikkert være mye fostervann som gjør utslaget.
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 11. april 2007 #13 Skrevet 11. april 2007 Jeg hadde symfyse mål på 33 cm i uke 30 og er nå snart i uke 35 og har nok ikke noe særlig større mål nå.. Skal på kontroll i morgen. Magen min vokste veldig mye fra ca uke 26 til uke 30. Er ikke helt sikkert at bebyn vokser like mye fremover, så tror du kan ta det litt med ro i hvertfall:-) Lykke til i hvertfall :-)
(Muskat) Skrevet 11. april 2007 #14 Skrevet 11. april 2007 Har målene dine vært høye hele veien da? Selv har jeg ligget langt over helt til nå (uke 35 nå), men ifølge leger er det fordi jeg bærer høyt. Er liten av vekst selv, så ser egentlig litt komisk ut, he-he. Var samme med førstemann, men da han kom 11 dager over termin, var han helt på snittvekt og høyde (3600 gr. og 52 lang). Det går helt sikkert bra, tror ikke du skal engste deg unødig.
<3gojenta<3 Skrevet 11. april 2007 #15 Skrevet 11. april 2007 Nå blir jeg nervøs gitt! Mitt sf mål er 40!!!!!!!! i uke 37! Er ikke flere ruter igjen å krysse i! Men JM mente at d ikke var en stor baby, bare en stor mor.. Og mye fostervann..............................
77modell Skrevet 11. april 2007 Forfatter #16 Skrevet 11. april 2007 Gullfiskkamerat: Det som er rart med meg er at jeg har hatt en javn vekst hele tiden, første symfysemål i uke 16 tillsvarte uke 20. Siden da har det gått samme veien.... Mp få høre ka JM sei til deg i morga da:) Å lykke til. Jeg har ikke mye fostervann, var det de først trodde, har sjekket det. Ungen var ikke stor heller, da. Men det var for tidli å si no om stor eller liten bebi sa legen(uke 22).. Ja om ikke leger å JM kommer på selv å ta en ekstra UL kommer jeg til å kreve det, for å sjekke om det er en gigant bebi:) olsis: har du hatt høye mål hele tiden? Eller har du plutselig vokst? Mye rart vi skal gjennom som gravide:) Mitt 3 svangerskap dette da, å har ikke tidligere hatt tilsvarende mål(sist graviditet var for 7år siden)
<3gojenta<3 Skrevet 12. april 2007 #17 Skrevet 12. april 2007 Har vært normale mål helt til uke 36.. Da spratt det opp til 38 cm.. Og i uke 37-38 spratt d igjen til 40 cm....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå